قبل از هر مسابقه برای استقلال زمین درست می کنیم / بیرون از زمین به دنبال نتیجه نباشیم!


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812537

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: اینکه همه بخواهیم خارج از زمین به دنبال نتیجه باشیم، خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اعتراض به برنامه ریزی لیگ فوتبال گفت: برنامه ریزی لیگ باید به گونه ای باشد که عدالت برای همه تیم ها برقرار شود. من سال ها در سازمان لیگ این کار را انجام می دهم و از همه این مشکلات مطلع هستم. برنامه این بود که استقلال و پرسپولیس قبل و بعد از هم برابر هم بازی کنند. این رسم در فوتبال ما به یک سنت تبدیل شده و باید انجام شود.

وی ادامه داد: امسال اما از 15 هفته نیم فصل اول، هفته ای که دربی بود و 14 هفته باقی مانده، 10 بازی برای استقلال اول و 4 بازی برای پرسپولیس انجام داد. در همان زمان اعتراض خود را به صورت شفاهی به آقای مهدی ارائه کردیم و ایشان گفتند در نیم فصل به آن عمل می کنند. حالا نه تنها متوجه این موضوع نشده است، بلکه در هفته بیستم حتی استقلال تهران را قبل از بازی با پرسپولیس قرار داده است.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: فکر می کردم او اشتباه می کند و باید چیزی را که قبلاً تغییر نداده بود تغییر دهند. تا کنون در شرایطی که هوا خوب است و بازی های شهرستانی بعد از بازی ها در تهران برگزار می شود این اتفاق نیفتاده است. ما خواستار عدالت شدیم. مخصوصا الان که حساسیت جدولی بالاست و درخواست ما هم همینطور است و دوستان قول داده اند که رعایت کنند.

فتاحی گفت: متاسفانه چند هفته قبل از هر مسابقه برای تیم ما حاشیه ایجاد می شود. این هفته بازیکنان خارجی ما هم در حالت سکون هستند. در حالی که دو بازیکن خارجی و مربی خارجی ما ویزای کار داشتند و مشکلی برای بازی نداشتند. برخی از بازیکنانی که بیش از یک سال است در ایران هستند دفترچه کار و برخی دیگر ویزای کار دارند.

وی در پایان گفت: برای همه ما خوب نیست که بیرون از زمین نتیجه بگیریم. این حملات تا حدودی طبیعی است، اما نمی دانم چرا اینقدر بیشتر به استقلال می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید