سیاست پیکان قهرمانی نبود


ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815564

سرمربی پیکان تهران با ابراز خرسندی از اینکه این تیم در سال 1400 جزو مدعیان لیگ برتر والیبال بود، گفت: سیاست باشگاه پیکان قهرمانی نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها در دومین دیدار خود از دور دوم فینال مسابقات والیبال جام باشگاه های مردان ایران «سردار دلها» با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. : 1 مقابل شهداب یزد جام قهرمانی فرا رسید.

پیمان اکبری ضمن تبریک قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد بابت عملکرد تیمش گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. می خواستیم قهرمان شویم اما سیاست باشگاه از روز اول قهرمانی نبود. بالاترین هدف ما حضور در جمع چهار تیم اول بود اما با تلاش همه و حمایت مدیرعامل باشگاه به فینال رسیدیم. راستش را بخواهید بازیکنانم تا اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته اند به خصوص در مرحله اول و دوم پلی آف. در مجموع با توجه به اهدافمان از روز اول نتایج خوبی کسب کردیم. اگرچه همه ما دوست داشتیم قهرمان شویم. این در حالی است که از روز اول تیم هایی بودند که هم با بودجه و هم با انتخاب بازیکن می توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند و تیمی مثل پیکان حتی در جمع چهار تیم برتر هم قرار نمی گرفت.

سرمربی پیکان تهران با اشاره به اتفاق خوب دیگری که امسال برای این باشگاه رخ داد، افزود: در چهار سال اخیر باشگاه پیکان نتیجه خاصی کسب نکرده است. به خصوص فصل گذشته اوج نتایج ضعیف این تیم بود که در رده دهم جدول قرار گرفت. شاید برخی از دوستان فکر کنند که تیم پیکان امسال تغییر کرده است. بله، تغییری در تیم ایجاد شد، اما یادمان باشد که 9 نفر از بازیکنانی که فصل گذشته را با پیکان به پایان رساندند، در این فصل حضور داشتند و خیلی زحمت کشیدند و چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شدند تا به اینجا برسیم. خدا را شکر بالاخره پیکان جزو شاکیان بود. با توجه به طرز تفکر مدیریت مجموعه پیکان، در آینده شاهد حضور تیم های قوی تری نسبت به پیکان در مسابقات خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان دومین نماینده والیبال ایران در جام باشگاه های آسیا خواهد بود، گفت: بله. صحبت از آن شد. همچنین در حال تحقیق در مورد آن هستیم تا در صورت امکان تعدادی دستیار جذب کنیم تا با قدرت بیشتری در باشگاه های آسیایی حضور داشته باشند.

اکبری در خصوص اینکه تیم های تحت هدایت او قهرمان نیستند، افزود: سال گذشته با توجه به تعطیلی سایپا و سپاهان نتیجه خوبی در شهرداری ارومیه کسب کردیم. اما سال گذشته در فینال شانس زیادی برای برد داشتیم اما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. فینال امسال برای ما خیلی سخت تر بود. سال گذشته شرایط بهتر و بازیکنان بهتری داشتیم. امسال از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاششان را کردند اما از روز اول شرایط رسیدن به فینال را نداشتند. اما برای رسیدن به آن سخت کار کردیم و می خواستیم قهرمان شویم. بالاخره یک تیم باید ببرد و یک تیم باید ببازد. همه شاهد بودند که دست شهداب یزد از پیکان بازتر بود و از روز اول برای قهرمانی بسته بود. در نیم فصل تغییراتی ایجاد شد و بازیکنان مطرحی مانند امین اسماعیل نژاد به تیم اضافه شدند و به ترکیب پیوستند. در نیمه نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم تا به تیم کمک کند.

سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال برترین های مردان باشگاه های ایران جام سردار دلها که از یکشنبه دوم آبان ماه آغاز شده بود، امشب (دوشنبه 23 اسفند) پس از 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان سومی را در مجموع کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید