زمان مناسبی برای هدایت تیم ملی نبود، زمان کافی نبود/ من با اعتقاداتم زندگی می کنم


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883953

دوری از فوتبال زندگی من را شکوفاتر کرده است

کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: نه زمان مناسبی برای هدایت تیم ملی بود و نه زمان کافی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی دایی کاپیتان سابق و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و سپس باید بگویم که در آنجا فرصت خوبی برای مردم جهان، کشور ما است.» و جزیره کیش را بشناسند، زیرا ما دیوار به دیوار و آب به آب قطر همسایه هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم از این فرصت بزرگ استفاده کنیم و از آن به خوبی استفاده کنیم. همه تحولات مثبت به ما و کاری که تا جام جهانی انجام می دهیم بستگی دارد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی گفت: فقط می توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. البته امیدوارم همه اختلافات در تیم ملی را کنار بگذارند و تلاش کنند بهترین بازی ها را انجام دهند.

وی در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: آرزوی هر مربی این است که روی نیمکت تیم ملی کشورش باشد اما من در مورد خودم یکسری نظرات دیگر دارم و با این نظرات زندگی می کنم.

وی ادامه داد: الان نه زمان مناسبی برای حضور در تیم ملی بود و نه زمان کافی برای تیم ملی. فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از همه اقوامم تشکر می کنم که به من لطف داشتند اما الان زمان مناسبی برای گرفتن سمت مربیگری تیم ملی نبود.

دایی در خصوص غیبت طولانی مدتش از فوتبال ابراز کرد: خدا را شکر این غیبت باعث شد به چیزهای دیگر و زندگی برسم و زندگیم رونق بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید