آخرین وضعیت گزینه استقلال; آیا این ستاره به استقلال خواهد رفت؟

آخرین وضعیت گزینه استقلال;  آیا این ستاره به استقلال خواهد رفت؟

سعید عزت الهی هافبک تیم ملی دانمارک یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات حضورش در تیم های استقلال، پرسپولیس و حتی تراکتورسازی شنیده می شد اما طبق اخبار رسیده عزت الهی قصد دارد فوتبالش را در اروپا فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد. در همین راستا و پیرامون مسائل پیرامون تیم ملی و بازگشت کی روش با عزت الهی گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

شرایطت با تیم وایل دانمارک چطور بود؟ آیا در این تیم می مانید؟

متأسفانه تیم هایی که به من پیشنهاد قرارداد دادند نتوانستند با باشگاه وائله به توافق برسند و با توجه به اینکه من قرارداد داشتم، تمام مذاکرات زیر نظر باشگاه بود و البته ابتدا باید رضایت باشگاه گرفته می شد. پس این رضایت شخصی من است. به همین دلیل با اینکه با چند باشگاه به توافقات شخصی رسیدم اما در نهایت مذاکرات با باشگاه تمام نشد و در تیم ویل ماندم. قبل از آن با توجه به اینکه در زمان نقل و انتقالات بودیم، باشگاه نمی خواست من را به خطر بیاندازد که خدای ناکرده با مصدومیتم اتفاق دیگری بیفتد و مانع از انتقال من شود. ما این توافق را داشتیم. اما از آنجایی که پنجره نقل و انتقالات در اکثر کشورهای اروپایی بسته بود، من برگشتم. حالا من دارم بازی می کنم تا ببینم چه اتفاقی می افتد، امیدوارم.

اخبار مختلفی درباره حضور شما در تیم های ایرانی به خصوص در تراکتورسازی منتشر شده است، حتی گفته اند با توجه به اینکه بردیف (مربی سابق شما در روسیه) سرمربی تراکتور است، با این تیم به توافق رسیده اید.

در پاسخ به این سوال یکبار برای همیشه یک بیانیه کلی خواهم داد. چون خیلی ها این سوال را دنبال می کردند. اخبار و صحبت هایی که متاسفانه هر روز اتفاق می افتد. جا دارد از چندین باشگاه، مدیران و مربیان آن باشگاه ها که این لطف را به من کردند تشکر کنم. حالا از طریق دوستان یا خودشان با من تماس گرفتند و من را در تیم هایشان می خواستند، اما همانطور که گفتم و باز هم خواهم گفت، من بازیکن آزاد نبودم که به صلاحدید خودم باشد و همه تصمیمات را باشگاه وایل می گرفت. . بنابراین نه به صورت رسمی با این باشگاه ها مذاکره کرده ام و نه می توانستم مذاکره کنم. چون به عنوان یک بازیکن حرفه ای وقتی قرارداد داری باید همه چیز را مستقیما با باشگاه تحت قراردادت در میان بگذاری و باشگاه ویله هم مشتاق نبود من به لیگ ایران بروم.

چرا؟

چون فکر می کردند بعد از جام جهانی پیشنهاد خوبی به من می رسد. به همین دلیل ترجیح دادند حداقل اینجا بمانم. حتی اگر به یک باشگاه اروپایی نرفتم. همونطور که گفتم مشکل همین بود سعی کردم الان زیاده روی نکنم. اما برخی از این اخبار که بسیاری از آنها صحت نداشتند متاسفانه باعث شد افکار عمومی و هواداران تیم ها و آنهایی که تیم را دوست دارند بازی کند. حالا نه بازی، بلکه فضا حاشیه سازتر شده است. الان خدا رو شکر جمع شده. البته این مسائل در فصل جابجایی طبیعی است. در همه جای دنیا همین شایعات و بحث ها وجود دارد. می خواستم توضیح بدهم که به عنوان بازیکن مطیع باشگاه قرارداد دارم. الان نه تنها باشگاه های ایرانی، حتی پیشنهاداتی که از اروپا داشتم، متاسفانه به دلیل عدم توافق با باشگاه وائله، انتقال من میسر نشد. الان تمام تمرکزم را روی تمرینات و مسابقات و موفقیت تیمم و انشالله موفقیت تیم ملی در جام جهانی متمرکز کردم.

دوست ندارید به ایران بیایید؟ همچنین، در حالی که سال جام جهانی است، انتخاب تیم آینده شما می تواند بسیار موثر باشد.

بحث دوست داشتن یا دوست نداشتن نیست. گفتم وقتی قرارداد داری، همه جای دنیا همینطور است که تصمیم نمی گیری و هر چقدر هم که بخواهی اصرار کنی، اولین چیز باشگاه و سیاست باشگاهی است که برایت هزینه کرده است. و آنها باید بررسی کنند که چه تصمیمی می توان برای آنها گرفت و اکنون بازیکن مفیدی باشند. البته بازیکن باید حرف خودش را بزند اما در نهایت باشگاه باید خوشحال باشد. پس بحث دوست داشتن یا دوست نداشتن نیست. کشور من ایران است خانواده من آنجا زندگی می کنند و من همیشه ایران را دوست داشته ام. در حال حاضر ترجیح می دهیم در اروپا بمانیم. به امید اتفاقات خوب

به نظر می رسد شما پیشنهادات خارجی داشتید که باشگاه وائله با آن مخالف بود و دلیل اصلی آن هم تقاضای بالای مالی است. آیا این درست است؟

در آن زمینه توضیح دادم، یک سری بحث ها و یک سری اختلاف نظرها بود که متأسفانه باعث شد که انتقال صورت نگیرد و دیگر دوست ندارم زیاد توضیح بدهم. تمام شد و اکنون کاملاً روی تمرینات و مسابقات متمرکز هستم.

آیا لیگ ایران را دنبال می کنید؟ با آمدن مربیانی مثل مورایس، بردیف، ساپینتو و بازیکنان خارجی، کیفیت بهتر شد. نظر شما در این مورد چیست؟

بله، قطعا لیگ ایران را دنبال می کنم و این خیلی چیز خوبی است. قطعا ورود مربیان و بازیکنان خارجی با کیفیت به لیگ ما کمک می کند، هم برای حرفه ای شدن باشگاه ها و هم پیشرفت بازیکنان. استعدادهایی هستند که در تمرینات با چنین مربیانی کار کرده اند، با چنین بازیکنانی تمرین کرده اند، قطعا می تواند برای بازیکنان ایرانی بسیار مفید باشد و همانطور که همه قبول دارند، لیگ امسال قطعا می تواند جذاب باشد. همه تیم ها به هم نزدیک هستند و آن هیجان و استرس در لیگ واقعا جذاب است. چون تیم ها از هر نظر آماده می شوند و برای قهرمانی و کسب سهمیه می جنگند و این باعث می شود فوتبال ما بیشتر دیده شود.

نظر شما در مورد آمدن کارلوس کی روش چیست؟

اول از همه از اسکوچیچ به خاطر زحماتی که در این مدت برای تیم ملی کشید تشکر می کنم. واقعا فکر می کنم بازگشت کی روش می تواند در حال حاضر کمک زیادی به تیم ملی کند. با توجه به اینکه او مدت ها در کنار ما بود و بازیکنان زیادی خودشان وارد تیم ملی شدند و ما با هدایت او رشد کردیم. این شخصیت تیمی ما بود، همبستگی و همبستگی ما با آنها. قطعا برای همکاری مجدد با آنها بسیار خوشبین هستیم و امیدوارم در این مدت باقیمانده همه تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم یک بار دیگر مانند جام جهانی گذشته در کنار هم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. ما می خواهیم با نمایش و اجرای خود به مردم افتخار کنیم.

تیم ملی دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال برگزار می کند، نظر شما در مورد این دو بازی و وضعیت کلی تیم ملی چیست؟

بله، دو دیدار مهم داریم که می تواند به تیم ملی کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کند و روی آنها کار کند. چون کار سختی در پیش داریم، همه می دانند که در جام جهانی کار بسیار سختی داریم. حضور در مقابل تیم هایی مانند انگلیس، آمریکا و ولز قطعا نیاز به آمادگی زیاد و برنامه ریزی عالی دارد که امیدوارم در چند ماه آینده این اتفاق بیفتد تا همه در کنار هم باشیم و همه هدفمان موفقیت تیم برای کشورمان باشد. .

بحث هایی مبنی بر وجود دو جناح در بین بازیکنان تیم ملی مطرح شد اما احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی در حاشیه جلسه انتخاباتی فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد، حال می خواستیم نظر شما را جویا شویم. روی این.

فقط می توانم بگویم که تنها چیزی که در حال حاضر مهم است این است که همه ما می توانیم دوباره دست در دست هم بگیریم. من همین را از مسئولان، حاکمان و مردم می خواهم. همه در تیم ملی باید دوباره در کنار هم باشند زیرا هدف ما مشترک است و هدف ما موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید