گزینه های یحیی; از ستاره های سابق یوونتوس تا گزینه استقلال در راه پرسپولیس

گزینه های یحیی;  از ستاره های سابق یوونتوس تا گزینه استقلال در راه پرسپولیس

پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن خارجی است و می خواهد با دستاوردهای خارجی تیمش را تقویت کند. یحیی گل محمدی پس از توافق با دو بازیکن تاجیک، اکنون می تواند تنها یک بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیرد. طبق اعلام کادرفنی پرسپولیس تنها سهمیه خارجی باقیمانده این تیم به هافبک یا مهاجم خارجی اختصاص خواهد یافت که یحیی هنوز در این زمینه به جمع بندی نهایی نرسیده است.

در چند روز اخیر بازیکنان زیادی با یحیی گل محمدی آشنا شده و یا با باشگاه پرسپولیس ارتباط دارند. اکثر آنها از سایت معروف ترانسفر مارکت بودند. نکته جالب در مورد این گزینه ها این است که گاهی ستاره های مطرحی هستند که سابقه بازی در تیم های بزرگ فوتبال اروپا را دارند. در گزارش بعدی می توانید اسامی این بازیکنان و وضعیت فعلی آنها را مشاهده کنید.

حاتم بن ارفع: هافبک 34 ساله که فصل گذشته 2 میلیون یورو در بوردو برد به احتمال زیاد به یک تیم عربی خواهد پیوست. او برای مارسی، نیوکاسل و پاری سن ژرمن بازی کرد.

داویده ماریان: هافبک ایتالیایی-سوئیسی که دو فصل است در امارات حضور دارد و عملکرد متوسطی دارد. ماریانى 31 ساله که 1.5 میلیون یورو ارزش داشت، فصل گذشته 8 پاس گل داد.

رومن آرمنکو: قلدر فنلاندی پس از چند سال حضور در روسیه در سن 34 سالگی به دنبال یک چالش جدید است. ارزش آن 800 هزار یورو است.

تیاگو بینی: ستاره سابق الهلال در 36 سالگی هنوز نیمه آماده است و گزینه خوبی به نظر می رسد. ارزش آن 600000 یورو است.

بیسمارک فریرا: بیسمارک پس از دیدار از الکویت، القادسیه و هورفکان بازیکن آزاد است و 500 هزار یورو ارزش دارد. او یک گلدان است و فوتبال فوق العاده چشم نوازی بازی می کند.

توماس ایسفلد: او در تیم های دوم دورتموند، آرسنال، فولام و بوخوم بازی کرد و حالا در 28 سالگی پس از نجات در بوخوم، از این تیم جدا شد و به چالش جدیدی فکر می کند. ارزش آن 400000 یورو است.

تانا: او با یک داستان شایعه حضورش در استقلال را تقویت کرد و تعدادی فالوور اضافه کرد. در لاس پالماس سابقه دارد و 400000 یورو قیمت دارد.

خورخه والدیویا: ستاره سابق تیم ملی شیلی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بازی کرده است و در سن 38 سالگی همچنان می تواند یک فصل دیگر تاثیرگذار باشد. ارزش آن 200000 یورو است.

عبدالعزیز بارادا: او ستاره سابق تیم های مارسی و ختافه است که سابقه حضور در لیگ امارات را نیز دارد. او یک هافبک بسیار کارآمد بود که اندکی سقوط کرد و در 32 سالگی 200000 یورو ارزش داشت و همچنین در این فصل در لیگ ملی فرانسه بازی کرد.

مهاجمان

هان کوانگ سونگ: مهاجم کره شمالی که زمانی در یوونتوس حضور داشت، پس از حضور ناموفق در الدحیل آزاد شد. ارزش آن 1.7 میلیون یورو است و با توجه به اینکه 23 سال بیشتر از عمر آن نمی گذرد، می توان آن را گزینه جذابی دانست.

هال رابسون کانو: مهاجم 33 ساله ولزی فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس در وست برومویچ آلبیون حضور داشت اما ناکام ماند و اکنون با تجربه فراوان آماده بازی در لیگ های پایین تر است.

اندی کارول: چهار فصل گذشته برای او یک کابوس بوده است. مهاجم سابق انگلیس در مجموع 4 گل به ثمر رسانده تا رسماً باور کند که دیگر نمی تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند و یک چالش جالب را برای درآمد خوب ترجیح می دهد. کارول سابقه بازی در تیم های مطرحی مانند لیورپول، وستهم و نیوکاسل را دارد.

یحیی سانوگو: او قبلا ستاره آرسنال بود، اما حالا در سن 28 سالگی و پس از حضور ناموفق در هادرسفیلد، می خواهد قدرت خود را در کشورهای حاشیه خلیج فارس امتحان کند.

امانوئل ریویر: مهاجم مارتینیکی یکی از سالم ترین بازیکنان لیست است.او فصل گذشته در کوروتون بود و سابقه حضور در نیوکاسل را دارد. ارزش آن در سن 31 سالگی 700000 یورو است.

مارکو پرس: مهاجم کلمبیایی 600 هزار یورو قیمت دارد و فصل گذشته در لیگ کشورش بازی کرد. او سابقه حضور در الرید عربستان را نیز دارد.

سیدو دومبیا: مهاجم سرعتی سال های دور رم به 33 تنزل پیدا کرد، اما نسبت به قیمتش گزینه بدی نیست. ارزش آن 450 هزار یورو است.

پاپیس دمبا سیسه: ستاره سابق نیوکاسل 36 سال سن دارد اما از نظر بدنی آماده به نظر می رسد. ارزش آن 450 هزار یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید