گزینه های مدیریت یوونتوس در دسترس است

یوونتوس در این فصل از 8 بازی در تمامی رقابت‌ها تنها دو بازی را برد و برای اولین بار در تاریخ دو بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شکست داد. این تیم شب گذشته توسط تماشاگران در ورزشگاه آلیانز هو شد، اما مکس آلگری در پایان بازی اصرار داشت که او بخشی از راه حل است نه مشکل. اما به نظر نمی رسد که طرفداران یوونتوس اینطور فکر کنند، با هشتگ #Allegriout در ایتالیا با بیش از 21000 پست پس از شکست دیشب یوونتوس ترند شد.

به غیر از آلگری، عملکرد دوسان ولاوویچ نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. مهاجم صربستانی تا به اینجای فصل در تمام رقابت‌ها حتی یک شوت به سمت دروازه نداشته است و در هفت بازی چهار گل به ثمر رسانده است، اما در طول فصل فقط یک گل به ثمر رسانده است. اما اکثر هواداران یوونتوس، مکس الگری را به خاطر نتایج ضعیف خود مقصر می دانند و به نظر می رسد زین الدین زیدان و توماس توخل نامزدهای مورد علاقه آنها برای حضور بیانکونری در فصل آینده باشند.

نام سرمربی سابق چلسی در 385000 توئیت ذکر شده است، در حالی که زیدان، ستاره سابق یوونتوس در 8625 پست ذکر شده است. توخل به تازگی بیکار شده و در صورت تمایل یوونتوس می تواند تا پایان فصل مدیریت این تیم را برعهده بگیرد. اما زیدان بیش از یک سال است که بیکار است و به نظر می رسد منتظر مشخص شدن تکلیف تیم ملی فرانسه در جام جهانی و حضور در رختکن آن تیم در سال جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید