یوونتوس و کابوسی که قیمتش از رونالدو بیشتر است! عکس

آرون رمزی در سال 2019 با انتقالی رایگان از آرسنال به یوونتوس پیوست. او 70 بازی در تمامی رقابت ها با بیانکونری انجام داده است، اما در این فصل تنها سه بازی برای یوونتوس انجام داده است که به خودی خود یک کابوس است.

ماسیمیلیانو آلگری در ابتدای فصل از ستاره ولزی به عنوان بازیساز استفاده کرد، هرچند به نظر نمی رسید که او نقش مهمی داشته باشد. با این حال، آرون رمزی بعداً دچار مصدومیت شد و به بهبودی ادامه داد. این کاری است که او بیشتر اوقات در یوونتوس انجام می دهد.

اما توتو اسپورت گزارش قابل توجهی در مورد آرون رمزی منتشر کرده است که مدعی است قیمت یک دقیقه ستاره ولزی در سال 2021 حتی از کریستیانو رونالدو هم بالاتر است. فوق ستاره پرتغالی در ماه اوت به منچستریونایتد بازگشت، اما از ژانویه به مدت 11507 دقیقه با بیانکونری بازی کرد. قیمت آن 7821 یورو در دقیقه است.

از سوی دیگر رمزی در سال 2021 تنها 840 دقیقه با قیمت 8928 یورو در دقیقه بازی کرد. به اندازه کافی عجیب، او تقریباً به همان اندازه برای کشورش بازی کرد. 778 دقیقه

به نظر می رسد آرون رمزی آخرین روزهای حضورش در یوونتوس را سپری می کند و مدیر برنامه اخیرا با مدیران این باشگاه دیدار کرده تا برای جدایی اش در ژانویه آماده شود. نیوکاسل نیز به عنوان محتمل ترین مقصد برای هافبک ولزی ذکر شده است.

یوونتوس و کابوسی که قیمتش از رونالدو بیشتر است!  عکس

دیدگاهتان را بنویسید