کابوسی که آرژانتینی ها برای کرواسی دیدند!

همانطور که مطلع شدیم یک بازیکن آرژانتینی در جمع هم تیمی هایش از باشگاه اروپایی خود اعتراف کرد که مسئول تحریک کروات ها بوده است. همین بازیکن که عضو دائمی تیم ملی آرژانتین است در تماس تصویری با هم تیمی خود جدای از شوخی ها و اظهارنظرهایی که در ورزشگاه های قطر به چشم می خورد، گفت آنقدر کروات ها را دیوانه می کند که بروند. در 60 دقیقه از دست دادن بازی.

نمی‌توانیم دقیقاً بگوییم که آنها قصد انجام چه کاری را دارند، اما می‌دانیم که وقتی کسی می‌خواهد حریف خود را اذیت کند و تحت تأثیر قرار دهد تا شروع به اشتباه کردن، دعوا کردن و کارت گرفتن کند، چگونه رفتار می‌کند. این تاکتیکی است که پیش از این توسط آرژانتینی ها مقابل هلند دیده شده بود. همچنین از انجام هر کاری که فکر می کنند به موفقیت آنها کمک می کند نمی ترسند.

آرژانتینی ها معتقدند مردم ما به خصوص برخی از آنها اعصاب ضعیفی دارند. وقتی عصبانی می شوند، فحش می دهند، نیشگون می گیرند و کارهای دیگری از این دست انجام می دهند. در واقع در چنین مواقعی نمی توانند اعصاب خود را کنترل کنند. ظاهراً به سه بازیکن آرژانتینی دستورات ویژه ای داده شده است که چگونه سه بازیکن کرواسی را که ضعیف ترین آنها در این زمینه می دانند تحریک کنند.

کابوسی که آرژانتینی ها برای کرواسی دیدند!

زلاتکو دالیچ نیز این اطلاعات را دریافت کرده است، مشخص است که بازیکن مورد علاقه آرژانتینی ها کیست که این صحبت ها را انجام داده است، اما نیازی به افشای هویت نیست. اما آرژانتینی‌ها فراموش می‌کنند که کروات‌ها عموماً بسیار کنجکاو هستند و به سرعت همه چیز را کشف می‌کنند.

هیچ چیز تعجب آور نیست، اگرچه اگر کسی بخواهد به چنین فینال جام جهانی برسد شرم آور خواهد بود. مقاومت در برابر او و حفظ خونسردی کار آسانی نیست، اما کروات‌ها باید متمرکز بمانند، هر اتفاقی را که به عنوان بخشی از نبرد رخ می‌دهد را درک کنند، حتی اگر منجر به مشکلات شود، آرامش خود را حفظ کنند، همه چیز را ببلعند و آرژانتین را با یک مسابقه شکست دهند.

بدترین قسمت این است که آنها تسلیم می شوند و مانند یک تیم آماتور سقوط می کنند. آنها نمی توانند اجازه دهند این اتفاق بیفتد. البته این به نحوه تعیین داور هم مربوط می شود. واضح است که آرژانتین مسی بزرگی دارد، بازیکنان خوبی دارد، فوتبالیستی با کیفیت و قوی است. اگر کرواسی بتواند از پس همه چیز بربیاید، کنترل بازی راحت تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید