بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ آموزش دیدند/ آزادی 500 زندانی غیرعمد در هفته بسیج

ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785112

سردار بچمن ریحانی با بیان اینکه بسیجیان و بسیجیان تربیت شدند تا حماسه های بزرگ خلق کنند، گفت: امام خمینی(ره) بسیجیان و بسیجیان را نه تنها در سبک انقلاب اسلامی، بلکه در جهان دیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار بچمن ریحانی امروز چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: امام (ره) با تشکیل بسیج تلاش کرد همه مردم آگاه، سرافراز و انقلابی را در همه صحنه های این کشور مشارکت دهد. به آرامی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امام راحل (ره) با وجود نهادهای مختلف نظامی و امنیتی دستور تشکیل بسیج را صادر کردند زیرا می دانستند این نظام برای پیشرفت در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … ضروری است. اهداف امنیتی این حمایت و مشارکت و بسیج مردمی است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با کاشت بسیج محصول خوبی را کاشت و مقام معظم رهبری نیز آن را آبیاری کردند که بر این اساس کشور و نظام همواره در برابر توطئه های دشمنان بیمه شده است که اخیرا شاهد آن بودیم. نیروها موفق شدند با یک قایق کوچک در مقابل یک کشتی بزرگ آمریکایی در نبرد پیروز شوند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نه تنها این فرهنگ را در ایران نهادینه کرد، بلکه توانست با گسترش آرمان های انقلاب در سراسر جهان، هسته های مقاومت و پایداری برای ایستادگی در برابر سلطه گران را تشکیل دهد.

سردار ریحانی گفت: آن زمان امام راحل سال ها و سال ها پیش بینی می کردند که آدم خواران و سلطه طلبان نمی توانند شعارها و آرمان های انقلاب را ببینند و بپذیرند.

وی با بیان اینکه بسیجیان و بسیجیان برای خلق حماسه های بزرگ تربیت شدند، گفت: امام خمینی(ره) بسیج و بسیجی را نه تنها در سبک انقلاب اسلامی، بلکه در جهان می دید.

سردار ریحانی همچنین با اشاره به کمک های مردمی و نیروهای بسیج در مبارزه با ولیعهد گفت: با همکاری و همدلی مردم و تلاش بسیج توانسته ایم این حجم از واکسیناسیون را داشته باشیم و امروز با تاج مبارزه کنیم. “

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: هرجا فرهنگ و تفکر حاکم بسیجی حاکم شد، بی شک موفق بوده ایم و تا تفکر بسیجی ادامه داشته باشد، تمام توطئه های دشمنان را نابود خواهیم کرد.

a703b71a 01e2 47ac 92cf 821c4a43a5bb خبر خاکستری

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر الگوی بسیج مستضعفین برای مسلمانان جهان، گفت: امام خمینی (ره) به دنبال ایجاد و حفظ هسته های مقاومت مردمی در تمام سنگرهای جهان است. این اتفاق می افتد.

سردار ریحانی گفت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال با هدف خدمت رسانی به مردم است و در همین راستا هفته بسیج امسال با شعار «بسیج عده ای» آغاز می شود.

وی افزود: هفته ریحان از 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذر ادامه دارد و در این مدت برنامه های متعددی اجرا می شود.

سردار ریحانی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مشاوره حقوقی و قضایی رایگان بسیج به وکلا، اعزام گروه های بهداشت و درمان به مناطق کم برخوردار، برگزاری رزمایش بزرگ جهادی، جشنواره جهادی در علم و فناوری، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، طرح نهضت یاری وفاداری، مسابقات فرهنگی، علمی و هنری از جمله برنامه های هفته بسیج در استان بود.

وی همچنین گفت: به مناسبت هفته بسیج، تسریع و گسترش طرح شهید سلیمانی برای تسریع واکسیناسیون عروق کرونر در کرمانشاه به شدت پیگیری می شود.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استقرار میز خدمت در ادارات، خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد میز خدمت بسیار کارآمد دیده می شود به طوری که مدیران بخش های مختلف می توانند با اولویت با مشکلات و دغدغه های مردم برخورد کنند.

سردار ریحانی همچنین به آزادی بیش از 400 زندانی غیرعمد در هفته بسیج در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه بسیج امسال آزادی 500 زندانی غیرعمد است که در این هفته با کمک خیران انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج افزود: امسال این گردهمایی در سومین خطر برای تجدید بیعت با آرمان های امام و مقام معظم رهبری با حضور بسیجیان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید