کاسبه کرج به سینه نیازمندان پشت نمی کند/ آزادی 23 زندانی جرائم غیرعمد و 30 زندانی به دلیل اهدای کالا.


ساعت: 12:17
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894333

وقتی صحبت از کمک به نیازمندان می شود، خیرین و دوستداران میدان میوه و تره بار کرج پا به میدان می گذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکزمانی که نیازمندان نیاز به کمک دارند، خیرین و دوستان میدان میوه و تره بار کرج پا به میدان می گذارند.

حجت الاسلام وحید کیانی فر از افسران زکات کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت ; با کمیته امداد و ستاد دیه تعاملات پربار و پربرکتی داشته ایم.

دبیر کانون خیریه شهدای زندان البرز به شناسایی افراد نیازمند اشاره کرد و به خبرنگار تیتریک گفت: ما زندانیان را هم آزاد خواهیم کرد.

سید حسن حسینی ادامه می دهد؛ خیرین با نیت خیر پول جمع آوری می کنند و برای بازگرداندن زندانیان به خانواده هایشان کمک مالی می کنند.

ایجاد محیطی برای کمک به نیازمندان با دستان پرمهر بندگان خدایی حاصل شد که مردم را در هیچ زمینه ای تنها نگذاشتند و زحمت کشیدند.

برزگر رئیس موسسه خیریه میدان میوه و تره بار کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: افراد نیازمندی که به فروشگاه مراجعه کنند دست خالی فرستاده نمی شوند.

و این بار کمک این خیرین و کسبه کارهای خیر انجام داد و باعث شادی و رضایت خانواده های زندانیان شد و کانون زندگی آنها را گرم کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: 23 زندانی جرائم غیرعمد با وجوهی که از سوی خیرین تامین شده آزاد شده اند.

محمدی ادامه داد: 30 سری کالای ضروری از جمله یخچال، تلویزیون، کولر و ماشین لباسشویی بین نیازمندان توزیع می شود.

اقدامات خیریه مذکور با کمک نقدی 2 میلیارد و پانصد هزار ریالی خیرین میدان میوه و تره بار کرج به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید