300 زندانی جرایم غیرعمد برای آزادی به چهارصد میلیارد تن پول نیاز دارند


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823091

پیمان پروین گفت: در حال حاضر نزدیک به 300 مجرم غیرعمد در زندان های استان خوزستان نگهداری و دوران محکومیت خود را می گذرانند و برای آزادی آنها نزدیک به 400 میلیارد تن پول نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، پژمان پروین در جشن آزادی زندانیان اجباری و حمایت از خانواده های نیازمند شهرستان دزفول که با حضور مسئولین شهرستان و خیرین دزفولی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 1.6 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان دزفول بوده است. استان خوزستان

پروین با ارزیابی دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته یک هزار و 180 میلیارد ریال ربوی در دادگاه صالح پذیرفته شده است. مابقی این مبلغ 16 میلیارد ریال برای صندوق و بیمه پرداخت شده و همچنین حدود 6 میلیارد و سیصد تن به خود مشتریان بدهکار است که توسط خیرین پرداخت می شود و زندانیان آزاد می شوند.

وی با ارزیابی شبهه هایی مبنی بر ایثارگری مالی و تضییع حقوق خود، گفت: از دریافت بیش از 230 میلیارد ریال در استان خوزستان خرسندیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان با اشاره به وضعیت زندانیان دفول گفت: در سال 1400 در شهرستان دسفول 55 زندانی جرائم غیرعمد را با کمک ستاد دیه به ارزش یک میلیارد ریال آزاد کردیم. : همچنین با کمک خیران شهرستان دسفول در سال گذشته 45 زندانی جرائم غیرعمد و مالی را آزاد کرد.

این مقام مسئول گفت: حدود 100 زندانی جرائم غیرعمد از زندان دسفول، نفقه و جهیزیه آزاد شدند.

پروین افزود: هجده نفر از زندانیان دسفول یک هزار و 690 سکه مهریه بدهکار بودند که در این صورت باید حدود 210 میلیارد ریال برای آزادی آنها پرداخت شود و محکومان مالی دارفول در مجموع 70 زندانی حدود 330 میلیارد ریال بدهی داشتند. دزفول برای آزادسازی آنها به 540 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین به وضعیت زندانیان در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نزدیک به 300 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان خوزستان محبوس و مجازات شده اند که آزادی آنها به حدود چهارصد میلیارد تن بودجه نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید