آزادی 33 زندانی جرایم غیرعمد بسیجی به وکلا در زنجان

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786345

این خبر را فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام کرد

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 33 زندانی جرائم غیرعمد امروز توسط وکلای بسیج در زنجان آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار جهانبخش کرمی در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که با حضور مسئولان استان زنجان برگزار شد، گفت: بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری لشکر مخلص خداوند است که همه مجاهدان آن را امضا کردند. از ابتدا تا انتها.

وی ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری بسیج، مکتب عشق و مکتب شهدا شهدای گمنامی هستند که ظهور می کنند.

این مسئول از آزادی 33 زندانی جرایم غیرعمد بسیجی به وکلای استان زنجان خبر داد و گفت: زمینه آزادی زندانیان با پرداخت دیه 700 میلیون تومانی محقق شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج همواره کمک شایانی به کار دولت، قوه قضائیه و مجریه کرده است، افزود: مجموعه عظیم حقوقدانان بسیج نیز در استان زنجان گام های چشمگیری برداشته اند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این نشست گفت: کانون بسیج وکلای دادگستری از نیمه دوم سال 1399 برای رهایی اسرا از جرائم غیرعمد اقدام کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 200 نفر از این کمک ها معاف شده اند، افزود: خیرین و اداره کل زندان های استان زنجان تلاش زیادی در این زمینه داشته اند.

این مسئول از توزیع یک هزار و 100 بسته معیشتی و 3 هزار پرس غذای گرم توسط وکلای بسیجی در استان زنجان خبر داد و گفت: توزیع کارت هدیه و بسته های سلامت از دیگر اقدامات این سازمان است.

وارث سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کمتر از 50 میلیون تومان باج داده نشده است، افزود: انگشتان دست.

طهماسبی گفت: برای آزادی 33 زندانی جرایم غیرعمد 700 میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید