کار جهادی وکلا در نیمه راه جهان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914070

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان اصفهان گفت: بسیج حقوقدانان استان اصفهان به عنوان وکیل در قالب گروه های جهادی در زندان ها ایفای نقش می کنند و با توانمندی های قانونی موجود اقدامات پیگیری متعددی را برای آزادی زندانیان انجام می دهند. در یک سال گذشته با عنایت الهی و رایزنی های متعدد حقوقی، آزادی زندانیان استان اصفهان پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دستپاک در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز; وی در خصوص مراسم آزادی 18 زندانی غیرعمد گفت: به مناسبت هفته بسیج در قالب کمک های دینی 18 زندانی غیرعمد پیش از ظهر امروز آزاد شدند تا به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این مراسم از تعدادی از خیرین بسیجی به نمایندگی از خیرین بسیجی استان اصفهان تجلیل شد.

وی افزود: آزادی زندانیان بخشی از برنامه های مستمر بسیج است که به مناسبت های مختلف در طول سال اجرا می شود.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان اصفهان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی وکلا در استان اصفهان تصریح کرد: بسیج وکلای استان اصفهان به عنوان وکیل در قالب گروه های جهادی در زندان ها و برای آزادی نقش خود را ایفا می کنند. زندانیان از طریق ظرفیت قانونی پیگیری های بسیاری وجود دارد. در یک سال گذشته با عنایت الهی و رایزنی های متعدد حقوقی، آزادی زندانیان استان اصفهان پیگیری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید