نوازندگان باس نیمه جهان برای کمک به آزادی زندانیان از جنایات غیرعمد کار می کنند


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834587

پایگاه اصفهان ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان وجه نقد، مقداری طلا و ۲۵۰ میلیون تومان برای کمک به خانواده های زندانیان در برنامه ضیافت شهر دوشنبه جمع آوری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ برنامه تلویزیونی «شهر ضیافت ها» که از ابتدای ماه مبارک رمضان با موضوع جمع آوری کمک های جرائم مالی قهری از شبکه اصفهان پخش می شود دوشنبه شب با حضور سردار سرتیپ مجتبی فدا پخش شد. ، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان. جناب فرجه استان اصفهان پخش شد.


* آزادی 119 زندانی در برنامه ضیافت شهر 1401

مجری برنامه که به همراه حسن اکلیلی بازیگر اصفهانی در ابتدای برنامه از شکستن رکورد برنامه دیروز و جمع آوری سه میلیارد تن در برنامه دیروز برای کمک به زندانیان و جمع آوری کل کمک های جمع آوری شده در این برنامه خبر داد. این برنامه بالغ بر 21 میلیارد و به 500 میلیون تن رسیده است که در صورت واریز تمام وجوه وعده داده شده می تواند زمینه آزادی 119 زندانی را فراهم کند.

در این برنامه که با ویدئوهایی از دعوت تعدادی از بازیگران برای پیوستن به #فراخوان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همراه بود، یک کارشناس حقوقی نیز به مسائل حقوقی مربوط به مهریه و موارد بی توجهی به این قوانین پرداخت. طلاق را زوج می پردازد.

مهمان ویژه این برنامه فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بود که به همراه جمعی از بسیجیان استان در این برنامه حضور دارد تا هدیه جامعه بسیج را برای آزادی اسرا به استان تقدیم کند.

سردار فدا با بیان اینکه بسیج و سپاه از اول انقلاب با مردم و با مردم، با مردم و برای مردم همگام هستند، به خدمات بسیج در سال های پس از انقلاب و حضور بسیج در اواسط انقلاب اشاره می کند. میدان جنگ، ویروس بد صحبت می کند.

وی گفت: در ایام اپیدمی تاج، لایه های مختلف بسیج اعم از بسیج محله، بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی و… از ضدعفونی معابر گرفته تا مراجعه به بیمارستان ها به عنوان پرستار و تا دفن قانونی متوفی در اثر اقدامات انجام شده توسط پزشکان و… تاج گذاری، که جان خود را فدا کردند. مردم خدمت کردند.


* آزادی 268 اسیر از سپاه صاحب الزمان در دوران ولیعهد

این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین می گوید: پیرو فراخوان آموزش دلسوزانه و کمک های مومنانه از سوی مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان در هفت مرحله یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 500 هزار تومان، 1500 سری جهیزیه یکی دیگر از 50000 بسته لوازم التحریر و 2000 تبلت بین نیازمندان توزیع کرد.

فرمانده بسیج سپاه همچنین از آزادی 268 زندانی سپاه و بسیج استان در ایام ولیعهد و ساخت 300 خانه در مناطق فقیرنشین خبر داد و افزود: .

در این برنامه حاضران در برنامه بسیج که در هر یک از حوزه های بسیج یا بسیج حضور داشتند به بیان ارقام جمع آوری شده توسط بسیجیان منطقه خود برای آزادی زندانیان پرداختند که میزان آن به همراه مبالغ اعلام شده به صورت تلفنی است. که زمینه آزادی 10 زندانی را فراهم کرد.

سردار فدا در این برنامه ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در امر گفت: سپاه صاحب الزمان (عج) مبلغ 250 میلیون تومان را برای کمک به خانواده زندانیان اختصاص می دهد و این مبلغ را برای رفع مشکلات خانوادگی زندانیان تامین می کند.


* کمک به دیگران مال و قلب انسان را پاک می کند

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه فریدن به همراه مهران جدیدی دادستان فریدن دو مهمان دیگر این برنامه بودند. حجت‌الاسلام سیاوشی با اشاره به اینکه پول بی‌خانمان‌های زیادی در بین مردم وجود دارد که در صورت ایجاد زمینه و فراهم آوردن امکان اشتغال‌زایی برای آزادگان از دستور خداوند در قرآن کریم به مردم برای کمک به دیگران، گفت: صحبت کردن.

امام جمعه فریدن گفت: خداوند به پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده است که از مردم بخواه که به نیازمندان کمک کنند که این امر موجب طهارت مال و تزکیه روح آنها می شود.

دادستان فریدن نیز در این برنامه گزارش داد که در سال 1400 با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون برای 130 زندانی آزاد شده شغل ایجاد شد.

سامانه ستاره ای 780 ستاره مربع 4010 و نقشه 6037997570000001 متعلق به انجمن حمایت از زندانیان و سامانه ستاره ای 6655 ستاره 1 ستاره مربع 31031 و نقشه به شماره 6037991899854321 متعلق به ستاد جنایی دیه می باشد. به صورت عمومی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید