200 میلیارد تومان کمک در پویش دینی در خراسان جنوبی جمع آوری شد/از توزیع بسته های معیشتی تا آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909214

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

سردار یوسفی گفت: امسال با اجرای مرحله ششم نهضت خدمت دینی بیش از 200 میلیارد تومان کالا و خدمات به اقشار نیازمند و فقیر استان ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سردار علیرضا یوسفی صبح امروز دوشنبه در مراسم توزیع ششمین مرحله نهضت خدمت وفاداری که در مسجد صدیقه طاهره(س) بیرجند برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری بر اساس دستورات رهبر معظم انقلاب مرحله ششم نهضت وقف به حق می رود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در این مرحله بسیاری از دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد، بسیج و نیروهای مسلح، بنیاد علاوی و ستاد اجرایی فرامین امام (ره) و … بهزیستی، هلال احمر، آستان قدس رضوی، انبیاء قرارگاه حاتم، آموزش و پرورش، کمک ها و موسسات خیریه و همچنین خیرین و مردم کمک داشتند.

وی در ادامه گفت: در این مرحله از رزمایش 14 هزار و 467 بسته معیشتی بین خانوارهای کم درآمد توزیع شد.

سردار یوسفی بیان کرد: همچنین در این مرحله از پویش یاری دینی 405 ست جهیزیه به ارزش 80 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی ادامه داد: در این مرحله 294 کارت هدیه ویژه بین نیازمندان، 2 هزار و 907 دست لباس و کفش در حال توزیع است.

وی گفت: در این مرحله 23 هزار و 300 بسته غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود. همچنین 2 هزار و 584 کیلوگرم گوشت گوسفندی، 1000 قرص نان از دیگر اقلام توزیع شده در این مرحله از مراسم امداد دینی است.

سردار یوسفی از پرداخت 107 قلم اقلام قرض الحسنه به نیازمندان در این مرحله از نهضت خدمت وفاداری خبر داد و گفت: 16 هزار و 176 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین در این مرحله 18 زندانی جرائم غیرعمد در استان با سه میلیارد و 600 میلیون ریال آزاد شدند.

وی در پایان با بیان اینکه در مرحله ششم خدمت دینی بیش از 244 میلیارد ریال کمک جمع آوری شده است، گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و هشت میلیارد ریال کمک جمع آوری شده است. و متناسب با اجرای نهضت کمک های مذهبی توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید