افزایش 81 درصدی کمک های مردمی استان مرکزی برای آزادی زندانیان/110 نفر در انتظار آزادی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ از افزایش ۸۱ درصدی تامین مالی جمعی برای حمایت از آزادی مجرمان غیر کیفری و مالی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی گفت: میزان واریز به حساب ستاد دیه استان مرکزی در شش ماهه نخست سال گذشته 28 میلیارد ریال بوده که این میزان به 50 میلیارد و 800 ریال افزایش یافته است. میلیون ریال در شش ماهه اول سال 1401

وی افزود: همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام، 26 نفر از اسرای غیرنظامی جرایم عمدی استان با کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

موسوی افزود: کل بدهی این مشتریان 214 میلیارد و 343 میلیون ریال است که از محل منابع مالی کمک های خیرین به ستاد دیه استان، عبور از اختلاف، قبول بدهی قضات، اعطای تسهیلات از طریق بانک و مالی و اعتباری تامین می شود. موسسات و غیره

وی ضمن اعلام این خبر که در حال حاضر ۱۱۰ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مهریه، جهیزیه و نفقه در زندانهای استان در انتظار کمک خیرین هستند، از مردم نیکوکار و نیکوکار استان مرکزی خواستار آزادی این زندانیان شدند. کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0216268687001 بانک ملی ایران و یا شماره کارت 6037-9918-8207-9985 واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید