گلریزان عید پایان چشم انتظار/ زندانیان جرایم غیرعمد چشم با کمک خیران


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819085

مدیر ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: زندانیان جرایم غیرعمد همچنان منتظر کمک خیران هستند تا به آغوش گرم خانواده خود برگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر ما ؛ چیزی جز یک برخورد عاشقانه دیگر باقی نمانده است; تا زمانی که بذر امید در دل زندانیان جنایات غیرعمد استان سیستان و بلوچستان کاشته شود که سال ها در انتظار در آغوش گرفتن عزیزان خود هستند.

گلریزان تعطیلی است برای پایان دادن به چشم انتظار، برای گره گشایی از بن بست سال های رخوت و تنهایی و بالی برای به پرواز درآوردن آرزوهایی که چراغ خانواده ها را روشن می کنند.

در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد در پشت میله‌های زندان مرتکب جنایات غیرعمد شده‌اند که به آنها راهی برای ورود به سایر آسیب‌های اجتماعی می‌دهد.

خوشبختانه از اقدامات خوبی که در این زمینه انجام شده است می توان به اهدای بودجه برای آزادی زندانیان در قالب جشن هایی که بیانگر آزادی زندانیان، شادی خانواده ها و مصون ماندن از بسیاری از آسیب ها بود اشاره کرد.

در انتظار بازگشت 41 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده هایشان

عبدالحسین سجادی مدیر ستاد دیه سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین تعطیلات گلریزان در استان در ماه مبارک رمضان در هامون خبر داد و گفت: اولین جشن گلریزان با حضور مردم و خیران و راه دور اجتماعی و پروتکل های بهداشتی. در این شهر

وی هدف از این اقدام را کمک به رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد عنوان کرد و گفت: این برنامه در دستور کار استانداران قرار گرفته و در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

رئیس ستاد دیه استان افزود: سال گذشته در جشن گلریزان یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد در استان جمع آوری شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر 41 زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان همچنان منتظر کمک خیران هستند تا به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید