برگزاری مراسم گلریزان رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد با حضور وزیر ورزش و جوانان


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۶
کد خبر: 1822165

مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش استان تهران، حسین اوجاقی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان که امشب به همت سازمان ورزش استان تهران، زرهان و فدراسیون کشتی و با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، گفت: امور ورزش و جوانان: پهلوانی این مدرسه مبتنی بر ارزش‌های ناب و الگوهای اسلامی است و این برنامه با حضور و مشارکت قهرمانان و قهرمانان به منظور فرهنگ‌سازی کمک به نیازمندان در جامعه‌ای غنی برگزار می‌شود. .

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از دیرباز جامعه برای احیای ارزش های اخلاقی در ایران دعوت شده است، گفت: شوالیه گری، گذشت و دستگیری محصول فرهنگ قهرمانی است که از دیرباز با این ارزش ها همراه بوده است. مردم و قهرمانانشان . .

همچنین مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زرهان و کشتی با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران برای اجرای این برنامه شرکت کرد و تصریح کرد: گلریزان; این رسم دیرینه دستگیری از فقرا و نیازمندان است که از دیرباز با روح فرهنگ پهلوانی همراه بوده است.

احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران این برنامه را فرصتی برای تقویت توانمندی های فرهنگی و قهرمانی دانست و خاطرنشان کرد: برای جرایم غیرعمد شاد باشید.

این مراسم روز جمعه 27 فروردین ماه از ساعت 18 تا 19 در زورخانه در محل «شهدای کن» با حضور چهره های ورزشی، روسای فدراسیون های ورزشی و قهرمانان پایتخت برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید