کسب رتبه اول سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912863

علیپور گفت: در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بخشدار بقیه الله (عج) با کمک خیرین بیش از 190 نفر را به آغوش خانواده بازگردانده و این بخشداری رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه بقیه الله(عج) با بیان اینکه این ناحیه مقاومت در عرصه های مختلف از جمله سازندگی، فضای مجازی، فرهنگی، ورزشی، علمی، پژوهشی و… فعالیت دارد، گفت: بخشی از فعالیت های این حوزه است. منطقه برای خدمت رسانی به مردم است، به ویژه در گذشته مشکلاتی مانند کرونا، سیل، زلزله و همچنین خدمات رسانی به مناطق فقیر انجام شده است.

علیپور به معضل کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: فعالیت های بسیج ما در قالب تیم های نظارتی، پشتیبانی و مراقبتی در قالب طرح شهید سلیمانی در زمانی شکل گرفت که کرونا در کشور رو به افزایش بود و توانستند به کادرها کمک کنند. با فعالیت های خود

فرمانده سپاه ناحیه تارولا (ع) در ادامه گفت: بسیجیان در آن زمان جان خود را فدا کردند و با تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی و بسته های معیشتی برای حفظ جان هموطنان تلاش کردند.

این مسئول گفت: در سال گذشته صدها هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان این شهرستان توزیع شد و در موضوع رهایی از جرائم غیرعمد این شهرستان با کمک خیرین و این شهرستان بیش از 190 نفر را به آغوش خانواده بازگرداند. رتبه اول

وی تصریح کرد: حوزه مقاومت بقیه الله با راه اندازی کارگاه ها و تامین مایحتاج برخی از کسبه توانست افراد زیادی را مشغول به کار کند. همچنین با تلاش شبانه روزی بسیجیان، خانه های مستمندان بازسازی شد.

علیپور با بیان اینکه بسیجیان این منطقه در امر اهدای خون گام بلندی برداشته اند، تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا حضور مردان در مراکز انتقال خون بسیار کاهش یافت و شرایط بسیار بحرانی در فارس وجود داشت. بسیجیان ناحیه بقیه الله از مراکز انتقال خون بازدید کردند.

فرمانده ناحیه طرالله (ع) در پایان گفت: کار بزرگی که این بخش انجام داد، ایجاد بزرگترین مرکز واکسیناسیون در استان فارس بود که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) ایجاد شد. که بسیجیان داوطلبانه آموزش می دهند دیدند و قدم بسیار بزرگی برداشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید