توزیع 13 هزار بسته معیشتی در استان / آزادی 22 زندانی جرایم غیرعمد از بنیاد قزوین

وی افزود: در مجموع 13 هزار بسته معیشتی با وام 60 میلیارد ریالی طی 8 مرحله رزمایش همدلی و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمک ها و امور خیریه استان قزوین گفت: در دوازدهمین روز استان برگزار می شود.

اجرای برنامه دوازدهم برای ترویج فرهنگ انتظار

وی گفت: در چارچوب اجرای توافق دوازدهم اقدامات متعددی از جمله توزیع بسته های زندگی بین نیازمندان از پیش شناسایی شده، تسویه بدهی نیازمندان در مغازه ها، تهیه نان رایگان در نانوایی و تامین خدمات اجتماعی رایگان اصناف مربوطه در امامزاده ها به منظور آشنایی و یادآوری روزهای آینده و فرهنگ انتظار انجام می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: مرحله اول دوازدهمین طرح انتصابی از 12 اسفندماه سال جاری اجرا و در روز نیمه شعبان اجرا می شود و به صورت برنامه ریزی شده و مدون در دوازدهم هر ماه سال 1401 ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از پخت و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در سال جاری خبر داد و گفت: توزیع 16 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی مانند ماسک و همچنین کمک های نقدی به نیازمندان و قربانیان تاج از جمله اقدامات 1400 E است. .

توزیع 30000 پرس غذای گرم در سال جاری

این مسئول گفت: در راستای ارزیابی تلاش های کادر درمانی و پرستاران استان، با حضور همکاران حوزه خیریه در بیمارستان ها در 3 مرحله به همراه عیادت از بیماران، گل و هدایایی از طرف مدافعان سلامت اهدا شد. .

وی افزود: همچنین به منظور تجلیل از کادر پزشکی، 20 نفر از شرکت کنندگان در بحث تاج گذاری در سفری 5 روزه با ارائه توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین و در محل برگزاری سفری 5 روزه به مشهد مقدس اعزام شدند. هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي هزينه‌هاي درماني به زودي عازم کربلاي معلي خواهد شد.

مجیدی گفت: یکی دیگر از اقدامات معاونت خیریه و خیریه قزوین کمک به بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی و بیماران نیازمند و بی بضاعت است به طوری که امسال حداقل به 2000 بیمار با رقم های مختلف کمک شده است.

وی در پایان گفت: آزادی 22 زندانی جرایم غیرعمد از طریق کمک های یک میلیارد و 800 میلیون تنی و توزیع هزار و 300 بسته لوازم التحریر با وام 325 میلیون تنی بین دانش آموزان بی بضاعت استان از دیگر اقدامات انجام شده در سال 1400 است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید