بسیج بزرگترین تشکل مردمی جهان برآمده از دل ملت ایران است / آزادی 4000 زندانی در کشور در هفته بسیج

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785106

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هفته بسیج همزمان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، اقتصادی و زندان، 4000 زندانی در کشور آزاد می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در حاشیه اجتماع بسیجیان در حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آرمان های امام راحل نماینده بسیجیان سراسر کشور بودیم.

وی با اشاره به راه اندازی بسیج به عنوان خط خدا توسط امام راحل گفت: آرمان های امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران برای رسیدن به آرامش، سعادت، آزادی، پیشرفت، اخلاق، معنویت، علم، دانش و همه چیز است. بالاترین قله های کمال.«این انسان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان بزرگترین تشکل مردمی جهان در گام دوم انقلاب اسلامی در خدمت مردم خواهد بود و برنامه های آن در هفته بسیج نشان می دهد که یکی از مهمترین اقدامات وی افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، فعالیت گروه های جهادی، افتتاح مراکز درمانی و درمانگاه ها، کشف بازی های رایانه ای از جمله بازی فرمانده مقاومت که به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی ساخته شده است را برشمرد.

سردار سلیمانی با اشاره به رزمایش سراسری اقتدار خطر سوم در کشور گفت: حضور بسیجیان به ویژه حلقه های صالحین تربیتی در اقامه نماز جمعه، برنامه های بسیج دانش آموزی و جامعه بانوان سراسر کشور از دیگر برنامه ها است.

وی تاکید کرد: اجرای رزمایش یاری مؤمنان، راه اندازی دفاتر خدمات رسانی، حضور بسیجیان در شیفت های ایثارگر در واحدهای تولیدی و کارخانجات، آزادی 4 هزار زندانی اجباری با استفاده از ظرفیت خیریه و صدها برنامه دیگر در سراسر کشور هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در مجموع باید گفت که فعالیت های متعددی در نظر گرفته شده است و تلاش می کنیم با همکاری دستگاه های مسئول در کشور در حل مشکلات مردم نقش آفرینی کنیم. جهیزیه که تعدادی از آنها در هفته بسیج می شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید