آمادگی کرمان برای تشکل حداکثری مردمی در مراسم ملی و مذهبی/ کار ستاد مردمی در پایان هفته مقاومت به پایان نمی رسد.

ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796350

رئیس شبکه تبلیغات مجازی بعثت اسلامی گفت؛

حجت الاسلام حمید گدیری گفت: استان کرمان در تلاش است تا ستادی متشکل از افرادی که به معنای واقعی کلمه علما، رهبران و مدیران هستند ایجاد کند. است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید گدیری رئیس شبکه مبلغان مجازی شبکه تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان با تاکید بر اهمیت حضور مردم در برنامه های فرهنگی گفت: همانند انقلاب اسلامی همه مردم با افکار و اندیشه های مختلف گرد هم می آیند. سلیقه ها و در مسیر انقلاب این هم افزایی و وحدت لازم است.

عضو شورای راهبردی مؤسسه تخصصی خطابه و خطابه امیر بیان افزود: برای برگزاری مراسم فرهنگی، ملی و مذهبی در شهرها نباید تنها به دستگاه های مسئول توجه شود، بلکه باید به همه اقشار مردم توجه شود. باید میدانی وجود داشته باشد

دستیار مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان تصریح کرد: با توجه به علاقه ویژه همه اقشار مردم به حاج قاسم و چهره مردمی این شهید بزرگوار؛ این شهید والامقام در سال 1394 به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این شهید والامقام در حال برگزاری است. برای اولین بار در استان کرمان از فرصت هفته مقاومت برای ایجاد شغل برای همه اقشار مردم استفاده کردیم.

وی ادامه داد: استان کرمان به عنوان پایلوت برای راه اندازی ستادی متشکل از افراد به معنای واقعی کلمه علما و مدیران و مدیران انسانی انتخاب شده است.

رئیس شبکه مبلغان مجازی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که حاج قاسم یک شخصیت سیاسی، جناحی و حزبی نبود، همه مردم او را متعلق به خود می دانند، بنابراین بهترین زمان برای روی کار آمدن و ابراز وجود مردم است. سالگرد شهادت سردار دلا.

حجت الاسلام گدیری ادامه داد: از طراحی ایده تا تحقق آن به مردم واگذار شده و هیچ ابلاغیه، اساسنامه و شرح وظایفی به کارخانه داده نخواهد شد.

وی گفت: نه تنها در مسائل فرهنگی، بلکه در مسائل اجتماعی و اقتصادی نیز حضور همه سلایق و اقشار مردم باعث بهبود وضعیت می شود.

دستیار مدیرکل تبلیغات استان کرمان با اشاره به همکاری دستگاه ها و مردم در طرح ستادهای مردمی تصریح کرد: در نهادهای مربوطه هستند اما پس از آماده سازی عملیات و کار به مردم واگذار می شود.

حجت الاسلام گدیری خاطرنشان کرد: ما اصرار داریم که مردم مدیر و مسئول کمیته ها باشند چرا که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب معتقدیم هر جا مردم وارد شوند گره ها باز می شود.

وی افزود: فعالیت این ستادها در طول سال ادامه دارد و مقاومت در پایان هفته به پایان نمی رسد، بلکه در همه ابعاد از جمله دهه فجر، ایام عید و حتی بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و… . کار می کنند و عنوان آن تغییر می کند.«یعنی شرایط را تغییر می دهد، اما ماهیت را تغییر نمی دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید