تشکل های مذهبی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند


زمان: 15:13
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877811

عرشیان معاون قضائی دادگستری استان یزد گفت: باید از ظرفیت بی بدیل هیئت های مذهبی برای هدایت افکار عمومی و ارائه آموزش های اولیه استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدرضا عرشیان امروز در نشست ادواری مدیران هیئت های مذهبی استان یزد با بیان اینکه هیئت های مذهبی نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند، گفت: ظرفیت بی بدیل هیئت های مذهبی در جهت دهی به افکار عمومی و ارائه یک آموزش اصلی

وی گفت: ویت معنویت و حفظ مبانی ارزش ها و اعتقادات دینی امانت بزرگی است که گذشتگان به نسل حاضر داده اند و نسل حاضر باید قاطعانه این سنت حسنه را به آیندگان منتقل کند.

عرشیان با اشاره به نقش اصلی هیئت ها در محلات گفت: میزان آسیب ها و مشکلات اجتماعی در هر محله مشخص است و انتظار می رود افراد تاثیرگذار و فرهیختگان در هیئت ها آموزش های موثر و هشدارهای لازم را ارائه دهند. برای جامعه هدف اقدام کنید.

این مقام قضایی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر گفت: شهید بهشتی از چهره های شاخص انقلاب، مجتهدی مدبر، انقلابی، جهادگر و پویا بود که شایسته رشد و بالندگی بود. کشور باید ادامه پیدا کند.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان هیئت های مذهبی نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید