بیش از 150 شرکت تولیدی از حمایت وکلای بسیج برخوردارند/ آزادی بیش از 4000 زندانی با کمک خیران

وی افزود: بیش از 150 کارخانه و شرکت تولیدی که در سال گذشته تعطیل و نیمه تعطیل شدند از مشاوره حقوقی رایگان و رفع موانع حقوقی موسسه حقوقی بسیج بهره مند شدند که البته در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس کانون بسیج وکلای دادگستری ادامه داد: کانون بسیج وکلای دادگستری برای آزادی زندانیان غیرعمد و عمد اعتباری در نظر نمی‌گیرد، بلکه همه حمایت‌ها از سوی خیرین انجام می‌شود؛ این حمایت با تشکیل انجمن خیریه کشوری، منطقه‌ای، سطح شهر و محله

انبارکی یادآور شد: سال گذشته 2 هزار و 960 زندانی جرایم غیرعمد و عمد آزاد و معادل 378 میلیارد تومان محکوم شدند که به 64 میلیارد تومان رسید و خیرین پرداخت کردند.

وی اذعان داشت: امسال تعداد زندانیان آزاد شده به صورت قهری و عمدی 2000 نفر بود که در هفته بسیج به 2050 نفر افزایش یافت و در مجموع موفق شدیم 4050 نفر را آزاد کنیم.


واحدهای آموزش حقوق عامه در پایگاه های مقاومت بسیج راه اندازی می شود

این مسئول گفت: کانون بسیج وکلای دادگستری در راستای سند تحول قضایی، اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب، در نظر دارد در سال جاری و پس از آن واحدهای آموزش حقوق عمومی را در تمامی پایگاه های مقاومت راه اندازی کند. شامل 50000 پایگاه مقاومت و کانون صلح و سازش و آزادی زندانیان بر اساس اصل ربع مرکزی، مبارزه با فساد و عدالت، پیگیری مطالبات قانونی مردم در دعاوی بین المللی و اعاده حیثیت. از حقوق عمومی

انبارکی ادامه داد: 25 یادواره شهدای مدافع حرم و هفت اجلاسیه در سراسر کشور برگزار شد که اجلاسیه شهدای استان های فارس، بوشهر، کوکیلویه و بویراحمد، مازندران، گیلان، گلستان، تهران، البرز، کوم، سمنان و قزوین بود.

وی افزود: مجمع شهدای مجلس شورای اسلامی و مجلس شهدای خراسان رضوی با حضور استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و جنوبی در هفته های مبارکه مشهد در هفته های آینده برگزار می شود. مصادف با فوت سالانه حاج قاسم سلیمانی.

رئیس سازمان وکلا بسیج در پایان گفت: اجلاسیه شهدای وکلای استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل در نظر گرفته شده است و سال آینده کنگره بزرگ وکلا برای 513 شهید و عالی برگزار می شود. -اعضای رتبه‌بندی قوه قضائیه، دانشگاه‌ها، مجلس شورای اسلامی و شهید بهشتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید