24 زندانی مالی شهرستان آبیک نیازمند کمک خیران هستند


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834892

داوود قلعه قاوند گفت: در حال حاضر 24 نفر از محکومان شهرستان آبیک به دلیل عدم پرداخت بدهی خود با اجرای احکام مدنی در دادگاه آن شهرستان در زندان بسر می برند. آنها را فراهم کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; داوود قلعه قاوند در جشن گلریزان آبیک که شب گذشته در مصلای دادگستری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دستگیری افراد نیازمند و کمک به دیگران یکی از سنت ها و نکات برجسته اسلام و جامعه امروزی است که به رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد کمک می کند. و محکومین مالی مصداق ترویج و حفظ این سنت حسنه هستند.

وی افزود: ما معتقدیم که مجازات حبس همیشه راه مناسبی برای اصلاح یک فرد نیست و چون فردی از روی سهل انگاری یا ناآگاهی مرتکب جرائم غیرعمد می شود یا به دلیل محکومیت مالی به زندان می افتد باید آزاد شود.

این مقام قضایی استان همچنین گفت: همانطور که در آیات الهی آمده است; ارزش و جایزه صدقه حداقل هفتصد برابر می شود اما اگر فقط در بانک سرمایه گذاری کنید حداکثر سود شما بیست درصد می شود که نشان دهنده ارزش صدقه و تاثیر آن در زندگی مردم است.

رئیس قاضی آبیک اذعان داشت: سال گذشته 12 نفر از محکومان جرائم غیرعمد و مالی با کمک خیران و ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند. خداروشکر امسال هیچکس به جرایم غیرعمد توسط آبیک محکوم نشده است.

قلعه قاوند افزود: در حال حاضر 24 نفر از محکومان شهرستان آبیک به دلیل عدم پرداخت بدهی خود از طریق اجرای احکام مدنی قاضی آن شهرستان در زندان به سر می برند. شرایط آزادی آنها را فراهم کنید.

رئیس قاضی شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: خیرین شهرستان همواره پیشتاز کارهای خداپسندانه هستند و در این راستا قدردان آنان هستیم. امیدواریم نیت خیرخواهانه آنان برای آزادی زندانیان در طول سال ادامه داشته باشد. امسال با کمک ستاد مردمی دیه استان آزادی بیشتری را برای مشتریان فراهم خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم خیرین بیش از 700 میلیون تومان برای آزادی مددجویان آبیک و هزینه بیست و چهارمین مرحله رزمایش یاری مومنان 400 میلیون تومانی به این سوال اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید