مدیریت جنگ تحمیلی از دسترس بشر خارج بود / رزمندگان روستای فردو از کوم همیشه خط را می شکستند

زمان: 13:13
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778168

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بابیان اینکه رزمندگان روستای فردوف در کوم همیشه قطع کننده مدار بوده اند ، می گوید: “ماهیت بارز جنگ برای همه روشن است ، اما ماهیت مخفی جنگ باید توسط دشمن به رسمیت شناخته شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا ، سردار خسرو عروج ، مشاور فرمانده عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در سخنرانی خود در مراسم یادبود شهدای روستای فردوف در کوم ، صبح امروز در شهدای فورد ، سخنرانی کرد. “حسین: این جنگ بیش از جنگ تحمیلی در حال گسترش است و این یک پیروزی است که دشمنان قدرت ایران را تشخیص می دهند. این برای آنها مهمتر است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به گفته کسانی که تاریخ جنگ را می نویسند ، مبارزات ما در دوران دفاع مقدس از نظر شکل در این جنگ از شعور آدمی بالاتر بوده است. سخنان دانشمندان جهان در ایران با توجه به آنچه ما مطالعه کرده ایم ، هوش بالاتر از انسان بر جنگ در ایران حکمرانی کرده است. در جنگ علیه ایران ، هزار نفر به یک نفر حمله کردند ، در حالی که در منطق جنگ ، اگر سه نفر به یک نفر حمله کنند ، جنگ پیروز می شود. ایران عملی نشد.

اروج می گوید: “دشمنانی که در مورد جنگ در ایران تحقیق می کنند زمینه عدم تحقق منطقی جنگ در ایران را فراهم می آورند و خاطرات رهبران نظامی می گوید که اگر ما به شهری حمله کنیم و آن را بگیریم و مردم شهر را اسیر کنیم”. “ما این کار را کردیم ، برخی از آنها را کشتیم و از آنجا خارج شدیم. و آنها گفتند که این حکومت خارج از کنترل بشر است.

وی گفت: در جلسه ای مقام معظم رهبری از من س askedال کردند که در سخنرانی های خود به مردم چه گفته اید. من گفتم که من درباره ماهیت مخفی انقلاب به مردم می گویم. با انتقال ماهیت مخفی جنگ ، خودتان را کمی شبیه این رزمندگان قرار دهید و این ارتباط بین شما و آنها برقرار می شود ، ارتباطی ایجاد می شود و می توانید ماهیت مخفی جنگ را به مردم بگویید.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماهیت مخفی جنگ باید روشن شود زیرا ماهیت منطقی و آشکار آن مانند میزان استفاده از مهمات ، چه زمینی ، تعداد کشته ها و شهید و مجروح معلوم است ، اما طبیعت مخفی تمام جهان او آن را جستجو می کند و آن را شعوری بالاتر از شعور انسان می داند. این موضوع دیگری است و این ماهیت انتقال وضعیت رزمندگان است.

اروج گفت: به گفته امام خمینی (ره) ، هشت سال دفاع مقدس صبح عاشورا بود ، زیرا شهدا از امام زمان خود اجازه گرفتند و قبل از رفتن به میدان نبرد رفتند.

وی گفت: “سربازان فورد همیشه در بین متجاوزان بوده اند. در جنگ های جهانی ، این نیروی نظامی است که جنگ را پایان می دهد ، اما مسائل نظامی کار خود را در ایران متوقف نمی کند. انگشت شست که به سمت ماشه می رود ، چشمی که به دشمن ضربه می زند ، می بینید ، تلفن که صدای دشمن را می شنود چیزی فراتر از قدرت نظامی و شرایط منطقی جنگ است. چنین چیزی وجود ندارد یا کمتر است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان خودمان گفته اند که ما با تمام توان با ایران می جنگیم ، اما من نمی توانم آنها را شکست دهم. “ما پیروز هستیم.

اروج افزود: من یکی از آثار فرماندهان عراقی را خواندم که به این ترتیب گفته بود که تنها یک جنگنده ایرانی در این خط می جنگد ، سه لشکر ایرانی مقابل ما ایستاده بودند ، تا اینکه معلوم شد فقط یک نفر ایستاده است. به “بنابراین به ساختمان نگاه نکنید ، به زیرساخت ها نگاه کنید ، تا زمانی که افرادی با شهدا در این سیستم فکر می کنند ، این سیستم باقی می ماند. تطبیق شیوه زندگی با شیوه زندگی اسلامی دشوار است ، اما تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، همانطور که دانشمندانی هستند که هنوز در ایران هستند و من مطمئن هستم که آنها زندگی می کنند و برای خدا دعا می کنند. ضمانت همه اینها در دست اهل بیت است که به این رزمندگان فرمان می دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید