وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت در 8 سال جنگ تحمیلی بود


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900140

سردار حسینی گفت: مردم آگاه و دولت مدار ایران اسلامی به خوبی نقشه دشمن را درک می کنند و دشمن باید بداند که مردم این انقلاب کاملاً متوجه آنها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مسجد حیدر کرار سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه مسجد به فرموده امام(ره) یک قلعه است و باید برای حفاظت از دژها تلاش کرد، اظهار کرد: بیان کرد: در سال 1359 پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط برای تغییر حکومت فراهم شد و حکومت اسلامی به جای کرسی، جای خود را به رژیم شاهنشاهی داد، زیرا جمهوری اسلامی برگرفته از افکار خصوصی و عمومی بود. در میان مردم، تغییرات کلی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به وجود آمد.

وی بیان کرد: ضد انقلاب سعی کرد از این فرصت ها سوء استفاده کند و صدام هم جنگ را آغاز کرد و با سد محکم مردم مواجه شد و بعد از یکی دو سال پاسداری مقدس کلمه جنگ جایگزین شد.

وی افزود: اسلام ناب، منافع غربی ها را تهدید می کند و حرکت ها زیر پرچم اسلام عزیز انجام می شود و رزمندگان از آن محافظت می کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه همه کسانی که در جبهه حضور داشتند با یک هدف زیر پرچم اسلام ناب محمدی از کشور دفاع می کردند، گفت: رزمندگان به برکت خداوند به جبهه اعزام شدند که در مساجد سازماندهی شد، بنابراین دفاع، دفاع مقدس و جنگ بود. با تمام تلخی ها و شادی برای رزمندگان حاصل شد و اراده آهنین رزمندگان بر تجهیزات مدرن غربی و شرقی غالب شد.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: آنچه تا امروز عامل وحدت و پیروزی کشور در عرصه های مختلف است بعد معنوی است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر بر دین، ایمان و قرآن خود تکیه کرد و اینها نقاط قوت ماست، افزود: دشمن سعی دارد بعد معنوی را از جوانان ما بگیرد و فرهنگ غربی را جایگزین آن کند.

فرمانده ستاد استانی شهید شهرام فر گفت: اسلام دین آگاهی، معرفت و حمایت از مظلوم است و نباید اجازه دهیم آسیبی به آن وارد شود.

سردار حسینی ادامه داد: در دفاع مقدس نجاستی وجود نداشت اما وحدت یکپارچه بود و امروز جنگ نرم آغاز شده و اسلام ناب در تیررس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه معلمان و ائمه جماعات مساجد باید مسئولیت خود را حفظ کنند و در امر آموزش اخلاص داشته باشند، گفت: ورزشکار، هنرمند، قاری قرآن، استاد دانشگاه باید از مسجد بیرون بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید