دانشگاه و منطقه بیش از هر زمان دیگری نیاز به یکپارچگی و یکپارچگی دارند


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914056

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با بیان اینکه اکنون دانشگاه و حوزه بیش از هر مکان دیگری نیاز به وحدت و یکپارچگی دارد، گفت: امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجویی و دانشجویی است. بچه های بسیجی در این دو کانون حافظ اصول تغییر ناپذیرند نه شرقی هستند و نه غربی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، سردار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری کشور با بیان اینکه شهدا در این 43 سال خون خود را ریختند تا به ارزش های اسلامی خدشه ای وارد نشود، اظهار داشت: در این 43 سال خون شهدا به ثمر رسیده است. برای ما شهدای 8 سال دفاع مقدس هیچ فرقی با شهدای امنیت ندارند، همگی «رستگارند عند ربّم».

وی گفت: همه این شهدا بسیجی بودند و قربانیان انقلاب، کشور و مردم هستند و حمایت مرجعیت جزء اصلی آنهاست.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: کارنامه بسیج در همه عرصه هایی که حضور داشت از جمله دوران دفاع مقدس، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی، حوادث و بحران ها و پاسداری از انقلاب در برابر مردم، درخشان بود. شورش ها

وی با بیان اینکه بسیجی بودن بر اساس قیافه و مقام نیست، گفت: ایشان به عنوان دیده بان بسیجی بودند و فرمانده ارتش نیز باید بسیجی باشد. تفکر بسیجی تفکر انقلابی و اسلامی است. همه ملت ایران از رئیس جمهور گرفته تا عموم مردم باید به فکر بسیج باشند.

سردار شهسواری با بیان اینکه ملت ایران از دل هر توطئه ای با تفکر بسیجی بیرون آمده است، گفت: اساس تشکیل بسیج، تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت است.

وی با اشاره به اینکه پنجم آذر مصادف با تشکیل بسیج مستضعفین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین. مظلومیت رهبر کبیر انقلاب فرصتی برای بیان صدای مهتاب تفکر بسیجی برگرفته از قرآن شد و نبوت و امامت و ایثار و کرامت و شهادت الگو قرار گرفت تا ملت ایران بتواند زیر سایه درخت تنور و درخت طیبه در آرامش و آسایش زندگی کنید و با استکبار مخالفت کنید.

سردار شهسواری خاطرنشان کرد: بسیج در جایگاه و منزلتی بالاتر از یک سازمان نظامی است و این تفکرات بسیجی است که با اقتدار گران ترین پهپاد آمریکایی را مورد اصابت قرار می دهد و این نشان از اقتدار و روحیه بسیجی ماست.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز بسیج یکی از اهرام محرک انقلاب اسلامی است که توسعه آن موجب پیشرفت کشور شده است.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف نظام، ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت هستند اما ملت ایران به ویژه بسیجیان با تفکر خود امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده اند.

سردار شاهسرایی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: اگر بخواهیم نمونه کاملی از ایثار و پاکی و عشق به ذات مقدس حق و اسلام ارائه دهیم چه کسی شایسته تر از بسیج و بسیج است.

وی با بیان اینکه اکنون دانشگاه و حوزه بیش از هر مکان دیگری به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد، گفت: امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها، تشکل های دانشجویی و دانشجویی است و بچه های بسیج در این دو کانون، حافظ اصول تغییر ناپذیر هستند. ، نه شرقی و نه شرقی غربی است

سردار شهسواری تاکید کرد: فرزندان انقلاب نباید اجازه نفوذ نمایندگان آمریکا و سوریه در این دو نقطه حساس را بدهند چرا که تا به امروز هر چه خورده ایم از بی توجهی امام (ره) است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بسیج جهان اسلام باید به فکر ایجاد حکومت بزرگ جهان اسلام باشد و این امکان پذیر است زیرا بسیج مختص ایران اسلامی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید