پیگیر وضعیت گزینه پرسپولیس یحیی پاگیر؛ آن ستاره در راه سپاهان؟

پیگیر وضعیت گزینه پرسپولیس یحیی پاگیر؛  آن ستاره در راه سپاهان؟

رضا شکاری یکی از بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر بود که در نقل و انتقالات تابستانی با سپاهان به توافق رسید و با این باشگاه قرارداد بست.

شکاری در فصل گذشته لیگ برتر 7 گل برای گل گهر به ثمر رساند تا یکی از بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم باشد.

گل محمدی در شرایطی نام شکاری را در لیست خرید باشگاه پرسپولیس قرار داد که این بازیکن در نهایت ترجیح داد سپاهان را انتخاب کند. و با توجه به اینکه او همچنان با گل گهر قرارداد داشت و باید پول توافق این باشگاه از سیرجانی پرداخت می شد.

البته شکاری قبل از عقد قرارداد با سپاهان با مدیرعامل پرسپولیس هم مذاکره کرد اما پیشنهاد پرسپولیس برای او و گل گهر از نظر مالی تفاوت چشمگیری با پیشنهاد سپاهان داشت و همین باعث شد این بازیکن راهی اصفهان شود.

گل محمدی پس از امضای قرارداد شکار با سپاهان برای پیگیری شرایط وی با این بازیکن تماس گرفت و در نهایت سرمربی پرسپولیس متوجه شد که با این تماس تلفنی انتقال بازیکن مورد نظرش به سپاهان نهایی شده است.

شهری چند فصل پیش در تیم ذوب آچان شاگرد یحیی گل محمدی بود. او سپس یک انتقال ناموفق به روبین کازان از روسیه را تجربه کرد و در بازگشت به ایران برای تراکتورسازی و سپس گل گهر بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید