آیا قدرت استقلال از بین رفته است؟

آیا قدرت استقلال از بین رفته است؟

با جدایی سعید مهری (یکی از بازیکنان جناح چپ خط هافبک) و مروری بر گل های استقلالی ها که بیشتر از سمت راست در نیم فصل اول بودند، به نظر می رسد یکی از نقاط قوت این تیم حداقل در هفته های اول بازی برگشت از بین می رود

با شروع فصل نقل و انتقالات، صحبت از جدایی جعفر سلمانی هم مطرح شد تا تماشاگران استقلالی متوجه ناراحتی جواد نکونام از پست جناح چپ تیمش شوند و از سوی دیگر متوجه شوند که او روی جناح راست استقلال حساب ویژه ای باز کرده است.

اما حالا با اتفاق دلخراش آرتور کوین یاماگا، استقلالی ها با غیبت وینگر راست موثر مواجه خواهند شد. در شرایطی که استقلالی ها هنوز نمی دانند بازیکن فرانسوی شان چه زمانی به این تیم برمی گردد، جواد نکونام حالا باید به فکر تقویت جناح راست تیمش باشد. اگرچه صالح حردانی در پایان نیم فصل به آمادگی جسمانی بازگشت، اما بدون شک حضور یاماگا در جناح راست از هر بازیکنی در حال حاضر موثرتر است.

با توجه به صحبت هایی که کادر پزشکی تیم استقلال انجام داده، باید دید بعد از یک عمل جراحی دیگر یمگا می تواند استقلالی ها را همراهی کند یا خیر! … و آیا قدرت استقلال از جناح راست از بین می رود یا با اضافه شدن بازیکن در نیم فصل یا با تغییر پست چند بازیکن از جواد نکونام این مشکل حل می شود.

لازم به ذکر است؛ این سوال نگرانی های جدیدی را در جامعه هواداری نیز ایجاد کرده است و به نظر می رسد بعد از مشکلات اخیر مانند نقل و انتقالات و مشکلاتی از این دست، غیبت مهره، مهره، مهره، مهره تاثیرگذار استقلال می تواند یکی از مهم ترین سوال ها باشد. طرفداران

باید توجه داشت؛ بعد از حسین حسینی، یاماگا ثابت ترین بازیکن استقلال در نیم فصل بود که توانست 4 گل برای آن تیم به ثمر برساند.