اخبار جدید از آزمون استخدامی MES

اخبار جدید از آزمون استخدامی MES

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی وزارت آموزش و پرورش – ویژه حرفه دبیری و هنرآموز 1403 – منتشر شد.

ایسنا: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته شغلی دبیر و هنرجوی هنر 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. این آزمون در روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.

داوطلبان برای شرکت در آزمون باید در تاریخ مشخص شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و مشخصات شناسنامه (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده) خود را وارد کنند. و کدهای بعدی و غیره). کارت ورود به جلسه آزمون خود را پرینت بگیرید و بر اساس آدرس و زمان ذکر شده در کارت ورود به جلسه به حوزه آزمون مربوطه مراجعه کنید.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه همراه با عکس الزامی است.

در صورتی که داوطلب به دلیل نداشتن شماره درخواست، پرونده یا کد پیگیری لازم نتواند کارت ورود به جلسه آزمون خود را پرینت کند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور مراجعه و وارد سامانه پاسخگویی آنلاین شده و انتخاب شود. نام تست و تعیین سوال پیگیری جهت کسب اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلب یا کد ثبت نام پیگیری اقدام نمایید.

این فرصت در اختیار داوطلبانی است که عضو سامانه پاسخگویی هستند. از این رو لازم است داوطلبانی که اطلاعات فوق را از دست داده اند با عضویت در این سامانه این اطلاعات را بازیابی کنند.

برای حضور در جلسه امتحان باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشید.

شروع آزمون از ساعت 7:30 صبح روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 خواهد بود. درب ورودی حوزه های امتحانی ساعت 7 صبح بسته می شود لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل امتحان حضور داشته باشند.

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید مداد سیاه نرم، تراش، مداد پاک کن و سنجاق یا سنجاق به همراه داشته باشد. رد و تعویض این دستگاه ها در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

داوطلبان باید از حمل هرگونه وسیله اضافی مانند پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، حلقه هوشمند، بروشور، کتاب، ماشین حساب، کنترل از راه دور، هر یادداشت و غیره اکیداً خودداری کنند. حمل هر یک از وسایل مندرج در این بند تقلب و تخلف محسوب می شود و با داوطلبان مربوط طبق قانون جرائم و تخلفات آزمون سراسری برخورد خواهد شد.

همراه داشتن تلفن همراه حتی در صورت خاموش بودن در حین امتحان باعث رد صلاحیت از امتحان می شود.

حوزه های امتحانی از گرفتن هرگونه اقلام اضافی مانند موبایل، ماشین حساب، کیف دستی، کیف، کتاب، بروشور و … منع می شوند، لذا اکیداً توصیه می شود غیر از موارد اعلام شده در کارت چاپ شده و معاینه، در آزمون شرکت نمایید. از برگه راهنما و مدارک هویتی برای حمل اقلام دیگر جدا خودداری شود. داوطلبان برای اطلاع بیشتر از ضوابط آزمون، راهنمای شرکت در آزمون موجود در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش را پرینت کرده و به دقت مطالعه کنند.

با توجه به اینکه سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور به منظور بهبود و ارتقای کیفیت رشته های امتحانی به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع داده و اطلاعات برای ارزیابی جریان ها نیازمند است. باید پرسشنامه سنجش حوزه امتحانی خود را در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش – ویژه حرفه دبیری و هنرجو – در سال 1403 از تاریخ 8 اردیبهشت لغایت 14 خرداد به صورت آنلاین از طریق درگاه اطلاع رسانی سنجش کشور انجام دهید. سازمان.