اردن بر استمرار رایزنی‌ها با ایران تاکید دارد

در تماس وزیر امور خارجه اردن با باقری:

اردن در تماس وزیر امور خارجه آن کشور با سرپرست وزارت امور خارجه ایران بر ادامه رایزنی ها با ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


ایمن صفدی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اردن در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه طرف ما ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، مراتب تسلیت و همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ایام شهادت را اعلام می دارد. رئيس جمهور و وزیر امور خارجه کشور ما و سایر اصحاب بیان کرد.

وزیر امور خارجه اردن در این گفتگوی تلفنی با اشاره به تعامل مستمر با شهید امیر عبداللهیان، بر تلاش اردن و پادشاه این کشور برای ادامه رایزنی ها با جمهوری اسلامی ایران برای تامین منافع دو کشور تاکید کرد. کمک به برقراری صلح و ثبات در منطقه.

صفدی با در نظر گرفتن تحولات جاری فلسطینبر اولویت موضوع فلسطین به دولت اردن و تلاش های دیپلماتیک آن کشور برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه تاکید کرد و خواستار هم افزایی و تلاش مشترک در این زمینه شد.

باقری همچنین از همدردی و تسلیت پادشاه و دولت اردن قدردانی کرد و به تلاش جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دوجانبه با اردن توجه کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره به وقایع فلسطین و غزه، ضرورت و اهمیت تلاش مشترک ایران، اردن و سایر کشورهای اسلامی برای توقف فوری، کامل و بدون قید و شرط جنگ علیه غزه و غزه را ضروری دانست. حمایت مضاعف از ملت


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها