استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار پیشرو است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس شاهد الگوی ارزشمندی برای سایر مدارس به عنوان پیشگام در اشاعه و رواج این فرهنگ ها هستند.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

محمدرضا ابراهیمی در نشست مدیران مدارس شاهد استان های لرستان، سمنان و اصفهان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد، بر نقش مهم مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد. استان سمنان

وی با بیان اینکه استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار پیشرو است افزود: مدارس شاهد به عنوان پیشگام در گسترش و رواج این فرهنگ ها، الگوی ارزشمندی برای سایر مکاتب هستند.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: این فرهنگ ها در راستای گام های تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و می توانند در تقویت ارزش های اجتماعی و ملی، ایجاد همبستگی و همبستگی نقش موثری داشته باشند. افزایش ارتباطات اجتماعی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تلاش های تحسین برانگیز استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با توجه به اینکه کنگره 24 هزار شهید در راه است برنامه های مختلفی در این حوزه اجرا می شود.

این مسئول در ادامه از تلاش های مدیران مدارس شاهد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این تلاش ها در سراسر کشور ادامه داشته باشد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما به نحو شایسته ای تقویت شود. .



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها