ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب است.


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881589

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: چهارمین دوره جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی با هدف شناسایی و به روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها برای تهیه محتوای دیجیتال و انتشار آن در فضای مجازی راه اندازی شد. فضای مجازی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت گفت: استان: یکی از مهمترین برنامه های ستاد برگزاری جشن های دفاع مقدس و مقاومت، استفاده از شیوه های نوین و خلاقانه برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که یکی از این مهم است. نمونه های آن در فضای مجازی و رسانه ای است.

وی افزود: حمایت از تولیدات چند رسانه ای در فضای رسانه ای و مجازی از اولویت های مهم ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت است و در این راستا جشنواره های زیادی در قالب استانی و کشوری در نظر گرفته شده است که در طول سال برگزار می شود. .

کریمی ادامه داد: با توجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی، چهارمین جشنواره ملی فعالان عرصه مقاومت دفاع مقدس و فضای مجازی در سال 1401 به صورت ملی و به میزبانی استان کرمان برگزار می شود.

وی در خصوص محورهای چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت سایبری گفت: موضوعات پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنری و سرگرمی های دیجیتال و بخشی در موضوعات رایگان این جشنواره است. علاقمندان جشنواره می توانند آثار خود را در این محورها ارسال کنند.

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی از تمامی هنرمندان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 شهریور ماه جاری است. سال و دبیرخانه استانی این جشنواره نیز در دفتر است.کل در فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان واقع در خیابان موزه اراک آماده پاسخگویی به نظرات و سوالات مردم می باشد.

وی گفت: علاقه مندان به حضور در فضای مجازی در چهارمین جشنواره سراسری فعالان دفاع مقدس و مقاومت و ارسال آثار می توانند به نشانی http://defafestival.com مراجعه کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اهداف مهم این جشنواره گفت: چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی با هدف شناسایی و به روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و بهره گیری از آنها می باشد. ظرفیت در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدف گذاری و شبکه سازی برای تسریع در تحقق اهداف و برنامه های ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه های ماندگار دوران شکوهمندی هدف دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و فراموشی گنجینه حفاظت مقدس است.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی تلاش های دشمن در فضای مجازی برای یأس و سیاه نمایی مردم موثر است، لازم است فعالان انقلابی با روحیه جهادی در عرصه دفاع مقدس و مقاومت تلاش کنند و در راستای ارتقاء توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نیازهای کشور در گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج و فضای مجازی فرصت بزرگی را فراهم کرده است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد


a4f64792 d00a 41e6 a695 a51b7becc7fe خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید