استقلالی با غیرت دست ساپینتو را در حنا گذاشت

استقلالی با غیرت دست ساپینتو را در حنا گذاشت

بیژن طاهری درباره صعود تیم کویر مکوا به لیگ دسته اول فوتبال برای فصل آینده گفت: فوتبال در لیگ برتر قابل مشاهده است و همه رسانه ها به آن توجه دارند اما در لیگ های پایین وضعیت به این شکل نیست اما اینکه به این معنا نیست که لیگ دسته اول و دوم بی کیفیت هستند، برعکس رقابت ها و رقابت های لیگ های پایین تر بسیار فشرده تر، هیجان انگیزتر و دشوارتر است و برای موفقیت باید تلاش و تلاش بیشتری انجام دهید. این لیگ ها

مدیر تیم کویر مکوا افزود: در لیگ دوم فوتبال ایران شاهد حضور بازیکنان مستعد و مربیان شایسته ای هستیم که واقعاً در تیم کویر موکوا تلاش می کنند، مدیریت باشگاهی آقای طباطبایی واقعاً بود مدیر نمونه و پرداخت پول بازیکنان به موقع و بدون تاخیر انجام شد. در صحرای مقوایی حضور داشتند. روز سه شنبه تا آخرین لحظات می توانستیم به جای صعود مستقیم به لیگ یک به پلی آف برویم و با تغییرات خوب سرمربی، با صعود مستقیم به لیگ یک، کارمان سخت تر می شد. .

وی درباره تفاوت دستمزد بازیکنان لیگ برتری و دسته دومی گفت: تفاوت بسیار زیاد است. در دسته دوم بازیکنان خوب، مستعد و توانمندی حضور دارند که دستمزد برخی از آنها به حدود 200 میلیون تومان می رسد و شاید گران ترین بازیکنان دسته دوم در نهایت دستمزدی حدود 900 میلیون دریافت کنند که این رقم هم همین است. بیشتر – خوب.

سرمربی سابق استقلال درباره قهرمانی ساپینتو با آپوئل در لیگ قبرس گفت: گاهی اوقات با ساپینتو رابطه دارم و بعد از قهرمانی او در لیگ قبرس از طریق واتس اپ به احترام او به او تبریک می گویم هرچند او همچنان از دست من ناراحت است! ساپینتو پس از جدایی از استقلال ظاهراً درخواستی از باشگاه داشت و از من خواست که در فیفا علیه استقلال شهادت بدهم. به او گفتم هرگز چنین کاری نمی کنم و از دستم ناراحت بود اما گفتم استقلال را دوست دارم. با این حال بعد از قهرمانی به او تبریک گفتم اما او به خاطر این ماجرا کمی به من سخت گرفت!

طاهری درباره وضعیت لیگ برتر در این فصل گفت: استقلال و پرسپولیس دوشادوش یکدیگر می دوند و همان فوتبال دوقطبی قبلی را دیده ایم، فوتبالی که هیجان زیادی در فوتبال به پا کرد. دوست دارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود چون بازیکنان این تیم برای قهرمانی تلاش زیادی می کنند. هواداران استقلال تا دقیقه 96 ورزشگاه را ترک نمی کنند و به تشویق تیم محبوبشان برای گلزنی و بازیکنان برای زدن گل پیروزی ادامه می دهند، این همه زیباست. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. وی درباره دلیل حذف استقلال و پرسپولیس از جام حذفی گفت: جام حذفی قابل مقایسه با لیگ نیست و همه چیز با یک باخت تغییر می کند.