فروش ۲ میلیاردی حنا با طرح بلیت شناور


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879669

فیلم «حنا» با جذب 27 هزار و 514 بیننده در هفته گذشته و در ادامه طرح شناور بلیت های سینما، عنوان سومین فیلم پرمخاطب 7 روز اخیر را به خود اختصاص داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم سینمایی «حناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفا که از 18 خردادماه در سینماهای کشور اکران می شود، پس از دو فیلم «انفرادی» و «علف» در سومین هفته پس از اکران پلان بوی بلیت اکران شد. . زار با 27 هزار و 514 تماشاگر در هفته گذشته، افزایش ویژه ای در بینندگان داشته و عنوان سومین فیلم پرمخاطب هفته را از آن خود کرده است.

حناس که زندگی شهید داریوش رضایی نژاد را با تفسیری آزاد از شهدای ترور هسته ای روایت می کند، از مرز 2 میلیارد تن فروش عبور کرد و 70 هزار تماشاگر را به سینماها و 8 میلیون و 500 هزار بیننده را به صفحه موبایل جذب کرد.

پروژه بلیت شناور سینما که از حدود 2 هفته پیش به صورت آزمایشی با فیلم «حناس» آغاز شد، در مدت کوتاهی باعث رشد 85 درصدی مخاطبان این فیلم شد و در همین راستا فیلم «بدون هماهنگی قبلی» به طرح جدید پیوست. .

در این راستا قیمت بلیت فیلم بر اساس چهار عامل هفته و روز فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و زمان تماشای فیلم برآورد شده و مخاطبان می توانند به سینما با قیمت های متفاوت و ارزان تر . .

«حناس» با بازی مریلا زارعی در نقش همسر شهید رضایی نژاد و بهروز شعیبی در نقش شهید داریوش رضایی نژاد این روزها در سینماهای کشور اکران می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید