«TT» از چهارشنبه به سینماها می رود/ پیشنهاد بلیت شناور امکان پذیر است


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880571

همایون اسعدیان، سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران ۳ فیلم جدید از چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنف های نمایشی درباره نتیجه جلسه امروز شورا در 21 تیرماه گفت: در جلسه امروز فیلم سینمایی «بازیو» به کارگردانی امیرحسین گهرایی و کارگردانی کورش کامپوس، «تی تی» ساخته آیدا پهننده در پردیس ایران مال و «پیتوک» به کارگردانی مجید صالحی و کارگردانی مگامال از چهارشنبه ۲۴ تیرماه اکران می شود.

وی در خصوص قیمت بلیت سینماها گفت: قیمت بلیت سینماها تغییری نمی کند اما بر اساس توافق مشترک با تهیه کننده و صاحبان سالن های سینما، امکان عرضه بلیت شناور در اکران وجود دارد.

فیلم پیتوک اولین تجربه سینمایی مجید صالحی در مقام کارگردان است. این کار از اوایل مهرماه ۱۳۹۷ آغاز شد.مهتاب کرامتی، هادی حجازی فر و احسان البهجلی بازیگران سه نقش اصلی فیلم هستند.

بازی Baziovo داستان ماپان، مخترع بازی و خالق سرزمین بازییوو است که به دنبال یافتن قهرمانی در میان کودکان است تا سرزمین خود را از چنگال سیلوها نجات دهد، اما پسر دست و پا چلفتی ژوبین بدترین گزینه ممکن برای این کار است. .

پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر زکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم در کنار بازیگران کودک: ایلیا نصرالهی، هلیا صمدزاده، آرین دهقان نژاد، محمدهادی جعفری، حنانه آجرجی در این مهمان‌آراهان. در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«TT» درباره زنی به نام «TT Khole» است که می خواهد بشریت را نجات دهد و ملاقات او با یک استاد فیزیک ماجراهای جدیدی را در زندگی او رقم می زند.

الناز شاکردوست، پارساپیروزفر و هوتن شکیبا بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید