«بدون پیش رزرو» به طرح شناور قیمت بلیت سینماهای هنر می پیوندد


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878350

فیلم «بدون جلسه مقدماتی» ساخته بهروز شعیبی کارگردان به طرح شناور شدن بلیت های سینما در زنجیره سینمای هنر اضافه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم «بدون جلسه مقدماتی» ساخته بهروز شعیبی کارگردان به طرح شناور شدن بلیت های سینما در زنجیره سینمای هنر اضافه شد.

پس از فیلم «حناس» که هفته گذشته با بلیت شناور در سینماهای هنر اکران شد و یک هفته با افزایش ۷۵ درصدی تماشاگر مواجه شد، از امروز شنبه تیرماه با توافقی فیلم «بدون اولویت» ساخته شد. 4. توسط تهیه کننده و پخش کننده فیلم به این طرح اضافه شده است.

در این راستا قیمت بلیت فیلم بر اساس چهار فاکتور هفته و روز فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و زمان تماشای فیلم برآورد شده و مخاطبان می توانند به سینما مراجعه کنند. با تغییرات قیمتی متفاوت

قیمت شناور بلیت سینما موضوعی رایج در زنجیره جهانی فیلم است که در روش های سنتی مدیریت فرهنگی و هنری ایران به آن پرداخته نمی شود. از این رو موسسه هنری بهمن سبز با پیش قدم شدن در استفاده از این روش و با توجه به روند فروش حدود 150 سالن سینما در 8 ماه گذشته، در تلاش است تا به برنامه ای جامع و بومی برای قیمت گذاری فرصت های سینمایی برسد.

بهروز شعیبی برنده سیمرغ بلورین جدیدترین فیلم از منظر ملی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر، الهام کردا، امین میری، حامی ترابی و رضا صابری است. پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید