استقلالی ها مقابل یحیی گل محمدی

استقلالی ها مقابل یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چند روز پیش در حاشیه تمرین تیمش مصاحبه مفصلی با خبرنگاران انجام داد و گلایه های زیادی را درباره مسائل مختلف مطرح کرد. سرمربی پرسپولیس در این گفتگو با یک جمله رقیب سنتی تیمش را به سخره گرفت که باعث ناراحتی استقلالی ها شد.

گل محمدی در این خصوص گفت: بدون تعارف می گویم این به تیمی که الان برتر از ماست، از تصمیمات انضباطی گرفته تا داوری کمک کرده است. – از هر لحاظ به آنها کمک می کنند.

استقلالی ها هر چند بعد از این صحبت ها باید پاسخ سرمربی پرسپولیس را می دادند، اما با تصمیم جمعی رهبری و کادرفنی آبی ها مبنی بر عدم حضور در جنگ رسانه ای و حفظ آرامش مجتمع در 6 هفته گذشته، این کار را نکردند. . پاسخ گل محمدی. استقلال را تحت تعقیب قانونی قرار ندهید.

در روزهایی که آبی های پایتخت خود را برای دیدار مقابل سپاهان آماده می کنند، مدیران باشگاه استقلال بی سر و صدا از یحیی گل محمدی از اظهارات او گلایه کردند. خانواده استقلالی ها معتقدند که سابقه گل محمدی مصداق بارز اتهام به استقلال و اعضای فدراسیون فوتبال است و به همین دلیل شکایت او را به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ارجاع دادند.

آنچه در مورد یحیی گل محمدی قابل توجه است اخراج هایی است که کمیته انضباطی بعد از دربی برای او در نظر گرفت. بر این اساس گل محمدی چهار جلسه محروم و دو سال محروم شد.

استقلالی ها اظهارات چند روز پیش یحیی گل محمدی را مصداق عدم رعایت مسائل انضباطی می دانند و با توجه به اخطار کمیسیون انضباطی باید دو جلسه محرومیت وی برگزار شود!

شکایت باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس در شرایطی صورت گرفت که در جلسه مسئولان دو باشگاه سرخابی با اعضای کمیته اخلاق مقرر شد اعضای دو تیم علیه هر کدام صحبتی نکنند. دیگر در رسانه ها استقلالی ها حالا معتقدند که یحیی گل محمدی به توافقی که در کمیته اخلاق انجام شده عمل نکرده است و از او شکایت کرده اند.

باید بگویم؛ سیاست این روزهای استقلالی ها این است که دیگر از طریق رسانه ها وارد جنگ مجازی نشوند و با اتهام محاکمه شوند. باید دید تکلیف این گلایه های استقلالی ها چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید