حمله همه جانبه استقلالی ها به یحیی گل محمدی

حمله همه جانبه استقلالی ها به یحیی گل محمدی

فصل گذشته در قهرمانی استقلال و پایان روند قهرمانی در جام حذفی پرسپولیس، گام های محکم مربیان استقلالی به چشم می خورد. آنها این شانس را گرفتند که سه جام از پرسپولیس کسب کنند. امیر گلنوی، رضا عنایتی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و داود سیدعباسی مربیان لیگ استقلال بودند که مقابل پرسپولیس امتیاز کسب کردند. همگی مقابل استقلال نتایج ضعیفی به ثبت رساندند و نقشی حیاتی در راهیابی شاگردان فرهاد مجیدی به قهرمانی داشتند. جواد نکونام در سوپرجام پرسپولیس را شکست داد و فرصت صعود به جام را از دست داد. مهدی رحمتی روی نیمکت آلومینیومی و در جام حذفی قرمزها را حذف کرد. مربیان استقلالی در این فصل بار دیگر با آرمان های پرسپولیس روبرو شدند.

یک رویارویی نابهنگام
پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شروع خوبی نداشت و در دو دیدار ابتدایی دو تساوی کسب کرد. پرسپولیس در هفته اول موقعیت های زیادی خلق کرد و گل نزد. آنها در هفته دوم مقابل فولاد نکونام تحت فشار بودند و عملکرد ضعیف تری نسبت به هفته اول داشتند. پس از کمک نکونام به سایر مدعیان، این هفته نوبت به مهدی رحمتی رسید. پرسپولیس در دو دیدار خود به اراک تاکنون دو باخت مقابل آلومینیوم داشته است و این هفته باید این طلسم را برای پیروزی بشکند. در غیر این صورت به زودی از دیگر مدعیان عقب خواهند افتاد. دو باخت قبلی پرسپولیس در اراک را رسول خطیبی دیگر استقلالی هم رقم زد.

4 از 5
پرسپولیس در سال های اخیر عادت به باخت زیاد ندارد. با این حال فصل گذشته 5 بار مقابل سایر تیم های ایرانی شکست خوردند. باخت هایی که در 4 نوبت به دست مربیان استقلالی رخ داد. آلومینیوم خطیبی اولین تیمی بود که در هفته سوم پرسپولیس را شکست داد. فولاد نکونام سپس در سوپرکاپ سرخپوشان را شکست داد. صنعت نفت و منصوریان در هفته بیست و یکم سومین باخت خود را مقابل پرسپولیس متحمل شدند. آلومینیوم با مربی جدیدش رحمتی بار دیگر و این بار در جام حذفی پرسپولیس را برد. تنها مربی غیر استقلالی که توانست پرسپولیس را شکست دهد محرم نویدکیا بود. تیم او در هفته های اخیر موفق شد پرسپولیس را ناامید برای عنوان قهرمانی شکست دهد. پرسپولیس این فصل هم مانند فصل گذشته باید در هفته سوم در اراک برابر آلومینیوم و سرمربی استقلال به میدان برود.

جاده یک طرفه
برخلاف مربیان استقلالی که در سال گذشته پرسپولیس را با مشکلات زیادی مواجه کردند، مربیان پرسپولیس نتوانستند به تیم سابق خود کمک کنند. در همان فصل تقابل اولین مربی با سابقه پرسپولیس مقابل استقلال در دیدار تیم ساپینتو مقابل ملوان رقم خورد. دیداری که استقلال اولین برد فصل خود را کسب کرد. مازیار زارع با وجود عملکرد نسبتا خوب تیمش نتوانست امتیازی از استقلال بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید