وقت حمایت همه جانبه برای صعود به جام جهانی است/ ما به چنین اردوهایی نیاز داریم


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918342

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی بسیار خوبی در عمان داشتیم اما اکنون زمان حمایت همه جانبه برای صعود به جام جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین نظمی سرپرست تیم ملی جوانان ایران در پایان اردوی یک هفته ای این تیم در عمان گفت: خوشبختانه برگزاری چنین اردوهای تدارکاتی با انجام بازی های مربوطه باعث می شود کادر فنی بیشتر با تیم آشنا شود. پیش از برگزاری جام ملت های آسیا در ازبکستان به چنین دیدارهایی نیاز داریم تا به اوج بلوغ برسیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی جوانان گفت: دو بازی تدارکاتی و دو پیروزی مقابل میزبان به ارتقای اعتماد به نفس جوانان تیم ملی ایران کمک کرد. واقعا باید از حمایت های فدراسیون فوتبال تشکر کنم. آقای مجدی نیز به عنوان رئیس کمیته جوانان حضور یافت و از نزدیک شاهد تلاش های انجام شده بود.

ناظمی یادآور شد: تیم ملی جوانان ایران حدود دو ماه دیگر باید دیدارهای مهمی را در مرحله نهایی جام ملت های آسیا انجام دهد. این مسابقات در ازبکستان برگزار می شود و برای تمام فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد. جوانان فعلی پایتخت کشور هستند. اگر حمایت های فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کند و باشگاه ها هم شرایط ویژه ما را درک کنند و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جوانان را در اختیار ما بگذارند، مشکلی نداریم.

سرپرست تیم ملی جوانان تصریح کرد: برای رقابت با تیم های آسیایی که در رنکینگ اصلی سرمایه گذاری زیادی کرده اند باید تیم جوانان را پر کنیم. قول می دهم اگر از این تیم حمایت کامل شود، راه رسیدن به جام جهانی مطمئن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید