رتبه بندی معلمان به زودی معرفی می شود/ حمایت همه جانبه رئیس جمهور و مجلس را داریم


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811151

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان حمایت همه جانبه رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی را داریم و این طرح با اعتبار کافی به زودی اجرایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری در دیدار صمیمی با پیشکسوتان، معلمان و دانشجو معلمان استان آذربایجان شرقی گفت: معلمان با اقتدار و اقتدار کامل در کلاس درس باید آموزش را جدی بگیرند و اجازه نفوذ دشمنان به نظام را ندهند.

نوری ادامه داد: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان حمایت همه جانبه رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی را داریم و این طرح با شایستگی کافی به زودی اجرایی می شود.

یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه نمی توانیم قانون پرداخت ها را زیر پا بگذاریم، گفت: جامعه فرهنگیان باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند و مشکلات نظام آموزش و پرورش و همه کاستی ها را با سند و قانون ارائه کنند. دنبال کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان جوان و دانش آموز معلم با رفتار مناسب و صمیمی مطابق با آنچه در شیوه های تربیتی ائمه و بزرگان اسلام دیده می شود، می توانند زمینه تربیت دانش آموزان جمهوری اسلامی و شیوه های نوین را فراهم کنند. برای تربیت نسل «پیشنهاد جدید.

وی با بیان اینکه ابتکار، خلاقیت و استفاده از روش های به روز موجب تحول می شود، گفت: انتظار سیستم آموزشی از دانش آموزان معلم برای تغییر نظام است.

نوری افزود: باید با اتحاد، همدلی و مشورت معلمان جوان و دانشجو معلم در بین خود و با استفاده از تجربیات پیشکسوتان، ایده ها و عملکردهای خلاقانه را جمع بندی و نیازهای نظام را شناسایی و تبیین کنیم.

وی در پایان گفت: وزارت آموزش و پرورش از طرح ها و نظرات خوب و موثر دانش آموزان، معلمان و سایر همکاران فرهنگی استقبال خواهد کرد و در صورت تایید، پیگیر آن خواهیم بود تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید