حمایت رئیس جمهور و مجلس از اجرای رتبه بندی معلمان

حمایت رئیس جمهور و مجلس از اجرای رتبه بندی معلمان

یوسف نوری در دیدار صمیمی با پیشکسوتان، معلمان و دانشجو معلمان استان آذربایجان شرقی گفت: معلمان با اقتدار و اقتدار کامل در کلاس درس باید آموزش را جدی بگیرند و اجازه نفوذ دشمنان به نظام را ندهند.

نوری ادامه داد: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان حمایت همه جانبه رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی را داریم و این طرح با شایستگی کافی به زودی اجرایی می شود.

یکی از اعضای کابینه سیزدهم با تاکید بر اینکه «نمی توانیم قانون پرداخت ها را زیر پا بگذاریم»، گفت: جامعه فرهنگی باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشد و مشکلات نظام آموزش و پرورش و همه کاستی ها را مستند و قابل پیگیری از طریق قانون ارائه کند. “برای رسیدن به نتیجه مطلوب.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان جوان و دانش آموز معلمان با رفتار مناسب و صمیمی مطابق با آنچه در سیره تربیتی ائمه (ع) و بزرگان اسلام دیده می شود، می توانند زمینه تربیت دانش آموزانی چون اسلام را فراهم کنند. جمهوری و راه های جدیدی برای آموزش نسل جدید ارائه می کند.»

وی گفت: ابتکار، خلاقیت و استفاده از روش های نوین منجر به تغییر می شود. “نظام آموزش و پرورش از دانش آموزان معلم انتظار دارد که برای تغییر در سیستم تلاش کنند.”

نوری گفت: باید با گردهمایی، همدلی و مشورت معلمان جوان و دانشجو معلمان با یکدیگر و استفاده از تجربیات پیشکسوتان، ایده ها و عملکردهای خلاقانه را جمع بندی و نیازهای نظام را شناسایی و تبیین کنیم.

وی در پایان گفت: وزارت آموزش و پرورش از طرح ها و نظرات خوب و موثر دانش آموزان، معلمان و سایر همکاران فرهنگی استقبال خواهد کرد و در صورت تایید، پیگیر آن خواهیم بود تا به نتیجه برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید