استقلال زیر نظر وزارت ورزش و فدراسیون است

استقلال زیر نظر وزارت ورزش و فدراسیون است

با توجه به میزبانی هفته آخر تیم پیکان و احتمال اینکه استقلالی ها پیش بینی می کنند در هفته آخر بتوانند عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرند، یک بار دیگر و تا دو هفته دیگر از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردند. به این موضوع با دقت رسیدگی کنید این باشگاه برای اولین بار در 20 اردیبهشت ماه جاری درخواستی را در این خصوص از سازمان لیگ مطرح کرد.

با توجه به میزبانی تیم پیکان در ورزشگاه پاس قوامین و شرایط این ورزشگاه در غرب تهران، شورای تامین استان مجوز برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه با حضور تماشاگرانشان را نمی دهد. مصداق بارز آن بازی اخیر تیم پرسپولیس مقابل هواداران بود که در همان ورزشگاه بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

مسئولان باشگاه استقلال درخواست کرده اند در صورت امکان دیدار این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این در حالی است که به دلیل برگزاری بازی های همزمان در هفته های اخیر در همان تاریخ 20 خرداد و از ساعت 20، تیم پرسپولیس باید در ورزشگاه خانگی خود یعنی آزادی تهران میزبان مس رفسنجان باشد، بنابراین شرایط برای این تیم تغییر کرده است. کادرفنی باشگاه استقلال آنها قطعا نمی توانند از مدیران باشگاه میزبان بخواهند که در ورزشگاهی غیر از آزادی بازی کنند.

از باشگاه استقلال شنیدم که مسئولان این باشگاه درخواست کرده اند این بازی در ورزشگاهی برگزار شود که حداقل از حضور تماشاگران خود بهره ببرند. موضوعی که تاکنون مورد بررسی دقیق مسئولان سازمان لیگ و هیئت تامین استان تهران قرار نگرفته است.

استقلالی ها که معتقدند حضور تماشاگران نشان در دیدار فینال می تواند کمک ویژه ای برای این تیم در راه پیروزی و کسب سه امتیاز هفته آخر برای رسیدن به قهرمانی باشد، از مدیران سازمان لیگ خواستند تا این تیم را حمل کنند. رایزنی های لازم در این زمینه انجام شود، بنابراین حداقل نیمی از ورزشگاه پاس قوامین به هواداران استقلال خوش آمد می گوید. مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند نسخه ای از این نامه را به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ارسال کنند تا همکاری های لازم بیشتر شود تا تیم استقلال در هفته آخر از حضور هواداران خود لذت ببرد.

دیدار هفته آخر تیم های استقلال و پیکان از ساعت 20 روز جمعه 11 خردادماه به میزبانی باشگاه پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می شود.