اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی مشخص شدند

جلسه عمومی و انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی آذربایجان شرقی تشکیل و اعضای هیات مدیره این شورا برای مدت 2 سال تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

در این مجمع که با حضور مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و با اعلام آمادگی 12 نفر برای کاندیداتوری هیأت مدیره و 2 نفر برای بازرس شورا برگزار شد، از مجموع از مجموع 91 رای، حسن اسدزاده شهیر 55 رای اول، امیر کریم زاد با 52 رای دوم، صابر صادقیان و وحید تاج مهر با 46 رای مشترک سوم، اصغر ووشوقی با 40 رای چهارم، امیرعلی روزر و مهدی حافظ زاده هر دو با 39 رای. رای پنجم مشترک را به دست آورد و به عنوان هفت نفر از اعضای هیات مدیره اصلی شورا، محمد رنگساز با 38 رای و سعید جعفری نامور با 34 رای به عنوان اعضای اصلی علی البدل و زهرا اسماعیل پور با 59 رای به عنوان بازرس انتخاب شدند.

اعضای شورای حاکمیتی شورای هماهنگی روابط عمومی استان 9 نفر هستند که 2 نفر از آنها استاندار (در غیاب وی معاون سیاسی استاندار) به عنوان رئیس شورا و مدیرکل روابط عمومی استانداری هستند. به عنوان قائم مقام و دبیر شورا و هفت عضو باقیمانده از طریق رأی گیری مستقیماً توسط مجمع عمومی برای مدت 2 سال انتخاب می شوند.

شورای هماهنگی و روابط عمومی آذربایجان شرقی از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال های 1390 و 1402 دو جشنواره برگزار کرد.



آیا این خبر مفید بود؟