اعضای هیئت رئیسه شورای شهرداری فریدونکنار مشخص شدند/ صندلی ها به نماینده روستاها رسید.

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1779972

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر فریدونکنار سرانجام پس از کش و قوس های فراوان توسط فرماندار شناسایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، جلسه تعیین اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فریدونکنار سرانجام پس از کش و قوس های فراوان توسط فرماندار برگزار شد.

این جلسه با حضور فرماندار و پنج نفر از نمایندگان شوراهای شهر و ادارات تابعه فریدونکنار در محل فرمانداری برگزار و پس از رای گیری اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فریدونکنار تعیین شدند.

در این دوره حجت الله سیفای نماینده شوراهای دهفاری که کاندیدای ریاست شورا بود با سه رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار انتخاب شد.

همچنین علی اکبر شهیدنیا دیگر نماینده دهیاری های دهفاری با سه رای به عنوان نماینده شورای شهر فریدونکنار در استان و حمید رسا علینژاد نماینده بخشداری مرکزی با سه رای به عنوان نماینده شورای شهر فریدونکنار انتخاب شدند. نایب رئیس و منشی

گفتنی است محمود شمسی و علیرضا عباسی به نمایندگی از شورای شهر از اعضای شورای شهر فریدونکنار هستند.

به گزارش بالا، این جلسه حدود دو ماه پس از معرفی شوراهای شهر و بخشداری فریدونکنار در استان برگزار شد و امروز (شنبه) آخرین مهلت معرفی نمایندگان شهرستان در استان بود.

لحظه مهم این دوره از انتخابات برای شوراهای شهر فریدونکنار انتخاب اعضای هیئت مدیره با سه رای بود که نشان از کاستی هایی در این امر دارد، نخورید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید