دبیر، منشی؛ نماینده ایران در انتخاب هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841827

پس از دیدار علیرضا دبیر و حمید سورجان مقرر شد رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی شرکت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: طبق روال معمول جلسات کاری بین اینجانب و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و تصمیمات مهمی در این جلسه اتخاذ شد. “

نایب رئیس فدراسیون گفت: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار من و رئیس فدراسیون بود تا بتوانیم اهداف مبارزاتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی بیشتر پیش ببریم.

سوریان ادامه داد: کشتی ایران در سال های اخیر باز هم توانسته در جمع سه تیم برتر جهان قرار گیرد و از نظر فنی رشد قابل توجهی داشته است اما متاسفانه حضور نماینده ایران در هیئت مدیره اتحادیه جهانی احساس می شود.

وی ادامه داد: در مذاکراتی که با رئیس فدراسیون کشتی انجام شد، به پیشنهاد من تصمیم بر این شد که تمرکزم بیشتر روی امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم های ملی کشتی در همه رده های سنی باشد، بنابراین فرصت های بیشتری داشته باشیم. اجرای برنامه های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون های ملی.

وی ادامه داد: هدف نهایی ما از این تصمیمات حضور نماینده کشورمان در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی بود و خدای ناکرده رئیس فدراسیون کشتی در انتخاب هیئت رئیسه اتحادیه جهانی شرکت خواهد کرد. در جام جهانی صربستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید