افتتاح تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات دراصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


تقاطع دست انداز خیابان صاحب روضت و فاز اول تا سوم بزرگراه شهید خرازی کلانشهر اصفهان با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری افتتاح شد.

کاهش 25 درصدی ترافیک با تعریض بزرگراه شهید خرازی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص بهره برداری از تقاطع همسطح خیابان صاحب روضات و شروع آخرین مرحله تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: از 14 سال گذشته مدیریت شهری در تلاش برای تکمیل است. پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی که به دلیل عدم هماهنگی مورد نیاز محقق محقق نشد.

حسین حق شناس اظهار کرد: این پروژه در کاهش 25 درصدی ترافیک موثر است و این هدف در شمال و جنوب و محور غربی تا 15 درصد محقق شده است و مابقی در مرحله بعدی و تعریض از جنوب محقق می شود. به سمت شمال در سمت شرق و به 25 درصد از هدف نهایی می رسد.

درست

وی افزود: اتصال شرق به غرب شهر اصفهان از دیگر ثمرات احداث این پروژه و تقاطع غیرهمسطح خیابان صاحب روضات است که به عنوان یک پروژه موفق شهری بین مناطق 1 و 9 اصفهان محقق شد. شهرداری.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به اتفاق آرا تاکید کرد که مدیریت شهری، شهروندان و پلیس راهنمایی و رانندگی نقش بسیار مهمی در تحقق این تجربه موفق شهری داشتند.

اتصال خیابان بهستان و کاشانی با احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان وی همچنین در خصوص بهره برداری از تقاطع دست انداز خیابان صاحب روضات گفت: اتصال خیابان بهستان و آیت الله کاشانی با احداث پروژه تقاطع ناهموار خیابان صاحب روضات محقق شده است که حاصل رشادت و رشادت های رهبری شهرستان پس از 17 سال تاخیر در اجرای این پروژه.

کشف صاحب روضات

امیرعباس رحمتی، اجرای این پروژه بدون ایجاد لحظه ای وقفه ترافیکی در بزرگراه شهید هرازی انجام شد که نشان از توانمندی و تلاش مستمر کارکنان ساختمانی دارد.

وی بیان کرد: عملیات دفع آب های سطحی همزمان با اجرای پروژه و احداث مسیرهای میانی بزرگراه شهید هرازی پس از اتمام کار از قسمت های مهم این پروژه بود.

افتتاح محور مواصلاتی بزرگراه شهید هرازی و تسهیل ارتباط شرق به غرب اصفهان

ابوالفضل قربانی رئیس کمیسیون اطلاعات و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان در آیین استفاده از معابر همسطح خیابان صاحب روضات و به آغاز آخرین مرحله توسعه بزرگراه شهید هرازی اشاره شد: در سال های اخیر بزرگراه شهید هرازی یکی از محورهای مهم مواصلاتی شهر اصفهان بوده که همواره موجب نارضایتی شهروندان می شد.

ابوالفضل قربانی بیان کرد: سختی اتصال شرق به غرب شهر از دیگر مشکلاتی است که در سال های اخیر در اصفهان وجود داشته و از این رو لازم بود اقدامات موثری برای افتتاح این محور مواصلاتی انجام شود.

رئیس کمیسیون اطلاعات و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خوشبختانه در این مدت با تلاش مجموعه مدیریت شهری و طی یک روند شبانه روزی و زودتر از موعد مقرر این هدف محقق شد. ، در دهه مبارک کرامت به دست آمد.»

قربانی


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها