افزایش عجیب قیمت خودرو در عرض 3 روز

بررسی بازار نشان می دهد که این افزایش قیمت در 3 روز گذشته رخ داده است و با این شرایط و بررسی بازار می توان گفت که امروز هایما S8 نزدیک به 105 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و دنا پلاس توربو اتوماتیک AT نیز افزایش قیمت داشته است. 102 میلیون تومان تجربه و به مرز یک میلیارد نزدیک شد.

افزایش عجیب قیمت خودرو در عرض 3 روز

اکو ایران: ساعت بازار نشان می دهد پرطرفدارترین ایران خودرو در روز گذشته افزایش قیمت مستمری داشته و در این شرایط شاهد افزایش قیمت از 2 به 105 میلیون در بازار بودیم.

بررسی های بازار نشان می دهد که این افزایش قیمت در 3 روز گذشته رخ داده است و در این شرایط و با بررسی بازار می توان گفت که امروز هایما S8 نزدیک به 105 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و دنا پلاس توربو اتوماتیک AT” 102 میلیون تومان افزایش داشت و به مرز یک میلیارد نزدیک شد.

افزایش نرخ دلار آزاد یکی از دلایلی است که برخی از فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در بازار را به آن نسبت می دهند، اما آنچه مسلم است تغییر نرخ دلار نمی تواند به چنین رشدی در بازار منجر شود. . یکی دیگر از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد انتشار خبر اخذ مجوز فروش خودرو با پنج درصد زیر قیمت بازار است، خبری که هنوز نمی توان درباره تاثیر آن بر بازار اظهار نظر کرد. با این شرایط می توان گفت دلیل رشد قیمت خودرو در بازار مشخص نیست و بازار خودرو به یک انتظار تبدیل شده است.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو، این روزها بازار گوش به زنگ است و همین امر باعث شده تا شاهد نوسانات زیادی در بازار باشیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «پژو 207 دنده ای»، «هایما اس 8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» ارزیابی شد. .

بر اساس اطلاعات قیمت در این گزارش، در بازار امروز «پژو 206 دنده ای» 510 میلیون تومان و نسبت به 22 آذرماه 15 میلیون تومان افزایش قیمت دارد. اما «هایما اس 8 پلاس» امروز رکورد رشد قیمت را شکست و یک میلیارد و 780 میلیون تومان ارزش گذاری شد که افزایش قیمت این خودرو معادل 105 میلیون تومان بود. همچنین برآوردها نشان می دهد که در بین خودروهای ایرانی «تارا اتومات وی 2» 22 میلیون افزایش داشته و 838 میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

از سوی دیگر، تحقیقات نشان می‌دهد که در میان محبوب‌ترین خودروهای امروز ایران خودرو، «دنا پلاس 6 دنده‌ای توربو» 832 میلیون تومان قیمت دارد و با افزایش 2 میلیونی، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز با افزایش 102 میلیون تومانی به 920 میلیون تومان رسیده است. فروشگاه. همچنین بررسی ها نشان می دهد که امروز پژو «207 دنده ای» نیز با افزایش از 55 میلیون تومان به 685 میلیون تومان در قیمت بازار قرار داشت.

افزایش عجیب قیمت خودرو در عرض 3 روز