مجوز افزایش بیش از 70 درصدی قیمت خودرو صادر شده است افزایش شدید قیمت خودرو در راه است.

مجوز افزایش بیش از 70 درصدی قیمت خودرو صادر شده است افزایش شدید قیمت خودرو در راه است.

سپهر دادجوی توکلی با اشاره به جلسه امروز شورای رقابت درباره تصمیم گیری قیمت کارخانه خودروسازی به ایسنا گفت: امروز در کارگروه خودرو شورای رقابت، پیشنهادات سازمان تعمیر و نگهداری، کارشناسان و دانشگاهیان خودرو در خصوص قیمت کارخانه ای خودروها بررسی شد. و تصویب شد. بر این اساس نامه های لازم به وزارت حریم خصوصی انجام شده و صبح فردا به آن وزارتخانه ابلاغ خواهد شد. لازم به ذکر است شورای رقابت حق تعیین قیمت را ندارد و قیمت مصوب محصولات داخلی را به وزارت حراست اعلام خواهد کرد. ماشین های مونتاژ نشده
اخبار شهر آفتاب:

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای خودرو به اتفاق آرا در جلسه ۵۵۷ شورای رقابت تصویب و به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

سپهر دادجوی توکلی به خبرنگار ایرنا گفت: شورای رقابت با استناد به ماده 1 بخشنامه 543 باید نظر کارگروه مربوطه و سازمان تعمیر و نگهداری را در مورد قیمت خودرو جلب می کرد تا بتواند قیمت های جدید را اعلام کند. امروز (سه شنبه) و با تشکیل جلسه فوق، جمع بندی کارگروه های مختلف در تالار شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت تغییر و تعدیل (بخوانید: افزایش) قیمت کارخانه ای خودرو به اتفاق آرا تصویب و به وزارتخانه ابلاغ شد. صنعت، معدن و تجارت به صورت محرمانه

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت خاطرنشان کرد: قیمت های جدید به طور متوسط ​​100 تا 150 درصد کمتر از قیمت های موجود در بازار واسطه خواهد بود.

دادجوی توکلی در گفت و گو با خبرنگار فارس سپهر همچنین افزود: افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودروها که پیش از آن اعلام شده بود اشتباه است زیرا برخی خودروها زیر 30 درصد افزایش قیمت داشتند. ، و چندین خودرو افزایش قیمت بسیار کمی داشتند. البته تعدادی از خودروها نیز بالای 70 درصد افزایش قیمت داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید